Damn, zelfs ik zit met tranen in mijn ogen. Dit is een nachtmerrie voor velen en voor jou realiteit, wat ontzettend rot! Ik wens je al het goeds van de wereld de komende tijd, blijf praten met je geliefden en zet door, in Davids naam.
xSBSx
Geplaatst: 13-08-15 23:05
vreselijke gebeurtenis! heeel veel sterkte!
poesjes123
Geplaatst: 13-08-15 23:06
ik weet niet wat ik moet zeggen...
Ik heb zo veel respect voor je...
soms is het beter om even niks te zeggen...
om even te denken wat het leven nou inhoud en waarvoor je leeft...
als ik dit lees en het filmpje zie, word ik met beide benen weer op de grond gezet...
het raakt me zo diep...
Liezja
Geplaatst: 13-08-15 23:10
Heftig... Woorden schieten te kort. Ik heb heel veel respect voor je, dat je, na dit vreselijke ongeluk, door blijft gaan voor David.
Dikke knuffel!
sardientje
Geplaatst: 13-08-15 23:10
Mama mia, wat vreselijk! Ik kan me zo indenken hoe jij je voelt, zo machteloos. Zo nadenkend: waarom, waarom? Je kan het wel uitschreeuwen van pijn en verdriet in je hart, maar er is niets, maar dan ook niets wat je kan doen je bent zo , en zo, zo machteloos! Ik leef met je mee, en rust in vrede David heel erg veel sterkte, xxxx
Gentlegiant
Geplaatst: 13-08-15 23:14
Altijd je topic's gelezen met een glimlach wat een band hadden jullie Samen de liefde en de passie delen die jullie lief hadden
Ook je topic over het ongeluk heb ik gevold en mee gehuild met zoveel andere bokkers wat een vreselijk nieuws was het (en nu nog steeds)
Woorden te kort, tranen te weinig. Zo jong en vol leven met z'n mooie toekomst plannen en in eens, ineens is hij je maatje je soul je steun en toeverlaat er niet meer in elk geval niet tastbaar meer In je hart in je gedachten leeft hij voort Hij zal altijd over jou waken en bij je blijven
Wederom met het zien van dit filmpje moest ik huilen zo intens wat een geweldig filmpje zo mooi in elkaar gezet Het geeft exact weer hoe jullie waren, hoe jullie band was en nog steeds is
Lieve meid een dikke knuffel ook al verzacht dat niet het verdriet wat je hebt Ik leef met je mee en denk regelmatig aan jou
Je bent een kanjer!
xjessiesl
Geplaatst: 13-08-15 23:19
Ik heb veel topics van jullie gezien in uitgelicht. Ik vond het altijd prachtig om die in mijn stille meelezershoekje mee te lezen. Ik schrok heel erg toen ik dit nieuws in de krant en op bokt zag. Ik moest toen al een flinke traan laten. Ik vind het heel knap, dat je de shows doet in eer van je vriend. Héél érg knap zelfs. Wat moet dit vreselijk zijn, dit wens je niemand maar dan ook echt niemand toe. Ook bij dit filmpje heb ik ontzettend hard zitten huilen. Ik ken jou verder niet, maar ik hoop dat je heel veel steun krijgt van vrienden en familie. Hopelijk kun je ook steun halen uit deze berichtjes die bokt voor je achterlaat. Pfoe, het schiet me weer binnen. Vreselijk. Heel veel sterkte.. Mag David in vrede rusten .
Ik kan me niet voorstellen hoe vreselijk moeilijk dit voor je moet zijn. Wat een ontzettend mooi filmpje heb je ervan gemaakt, de tranen stonden in mijn ogen. Ik wens je heel veel sterkte en ook succes met je shows!
Pffff ik heb er geen woorden voor! Het filmpje met een flinke brok in mijn keel zitten kijken! Jullie waren zo'n mooi en ongelofelijk leuk stel samen, dat straalt er gewoon van af!
Petje af wat jij met de paardjes neerzet en dat je zo doorgaat! David zou enorm trots op je zijn!!
Enorm knap!
franka75
Geplaatst: 13-08-15 23:36
Echt ik krijg het niet snel koud bij een filmpje, maar hier meteen, Ik heb dat bericht hier toen ook gelezen dat vreselijke bericht. Ik wil je heel veel moed en alle kracht wensen die je in je leven nodig hebt.
Ook ik maak een diepe buiging voor je. Wens je onwijs veel kracht toe.
Geryon
Geplaatst: 13-08-15 23:39
Er zijn geen woorden die kunnen beschrijven hoe verschrikkelijk dit is.
nadine_yvana
Geplaatst: 13-08-15 23:44
Ik heb alles stilletjes gevolgd, wat een prachtig eerbetoon, ook ik zit hier met tranen in mn ogen. Wil je ontzettend veel sterkte wensen, het gemis zal blijven, maar misschien kun je het ooit een plekje geven. Heel veel succes met alles wat er op je pad mag komen!
aishcream
Geplaatst: 13-08-15 23:44
Tranen, top hoe jij dit doorzet meid!
Verschrikkelijk mooi en toch ook zo vedrietig...
Thesserd
Geplaatst: 13-08-15 23:57
Het blijft heftig om te zien/lezen zeg. Knap dat je zo door zet en nog steeds heel veel sterkte gewenst!
Ik kan niet omschrijven hoeveel respect ik voor jou heb! Echt het ergste wat je kan meemaken! Tranen liepen over mn wangen. Diep en diep respect voor jou! En ook andere nabestaanden niet te vergeten. Veel sterkte!
Met tranen naar je filmpje gekeken, wil je heel veel sterkte wensen !
Darley
Geplaatst: 14-08-15 01:07
Tranen over mijn wangen.. Echt geen woorden hoe kunnen beschrijven hoe jij je zal moeten voelen. Meis ik wens je alle geluk van de wereld toe, en ik weet zeker dat David meekijkt bij alles wat je doet. Respect voor jou en ik hoop dat David zijn rust kan vinden. Nogmaals veel sterkte
TurboTinker
Geplaatst: 14-08-15 08:44
Kippenvel bij het zien van je filmpje. Prachtig in elkaar gezet, een heel mooi eerbetoon.
Ik wens je heel veel sterkte en kracht. En overleef alles met hem in je hart. Hij is bij je. In alles.