Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dallista schreef:rechtstreekse link voor het NOS overzicht:
http://nos.nl/artikel/2051471-ek-paarde ... nneer.html
Zin in!
Dallista schreef:Ja, dan wordt het lastig, maar het overgrote deel is overdekt, alleen de NetAachen tribune niet, zo uit mijn hoofd (?). En als je laag zit kan je bij een stortbui ook behoorlijk nat worden. Maar goed, we gaan gewoon lekker uit van mooi weer twee weken lang, hehehe.
Dallista schreef:lshannah schreef:Zondag m'n allereerste x en ontzettend veel zin in! Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden??
Beetje voor de hand liggend misschien, sorry, maar op welke tribune zit je? Als je niet overdekt zit, (ik denk aan de NetAachen tribune), of heel erg laag, is een paraplu of pet tegen de zon geen overbodige luxe. Nou wordt het geen veertig graden, dat scheelt natuurlijk wel, maar toch...
! Heb er erg veel zin in
!
Ik vind het wel jammer dat de gouden Olympische combinatie van het springen er niet bij mag zijn.. Ik had Steve Guerdat er graag met Nino zien rijden. Free2 schreef:Ik vind het wel jammer dat de gouden Olympische combinatie van het springen er niet bij mag zijn.. Ik had Steve Guerdat er graag met Nino zien rijden.