Lis_Ol schreef:Dankjewel! Ik ben ook heel benieuwd hoe die gaat worden als die straks bespierd en in conditie is!Net als zijn tweelingbroer Vosreus 1.0 Hij is echt leuk Lis! Herkenbaar zijn giraffenhals...dat megafront komt er straks met rijden vanzelf op als hij achter wat sterker is!
Haha, ik kreeg vanmiddag ook de vraag linda of ik die van jou had overgekocht of z'n dubbelganger Maar als die net zo gaat lopen als die van jou ben ik zeer, zeer tevreden! haha
Prachtig paard en wat is het toch sneu dat ze niet eens meer weten wat gras is, fijn dat hij nu wel weer op de wei komt.
Hij heeft als veulen zijnde wel op de wei gestaan hoor! Maar dat was al weer even geleden Nu is die het gewend en geniet er ook echt van!Leuke reacties, ben ook heel blij met hem
Wat een gaaf paard zeg !Mag ik vragen op welke stal jij staat het komt me zo bekend voor namelijk haha
Wat een leuk dier! Ik heb zelf ook een Vivaldi, kom je af en toe ook eens langs in het Vivaldi-topic?
popcornlover schreef:Wat een leuk dier! Ik heb zelf ook een Vivaldi, kom je af en toe ook eens langs in het Vivaldi-topic?Dankjewel! Ik wou laatst al reageren in t topic.. maar hij is dicht
Blij om te lezen dat die van kroelen houd Kom ik dat snel doen! Ben wel benieuwd naar je reus! Veel plezier maar dat gaat zeker goed komen