Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shetjeIris schreef:Schitterende paarden!
Maar het spijt me, ik vind het echt niet kunnen dat jullie je met deze walgelijke sport bezig hebben gehouden.
Door het bezoeken van een stierengevecht en het les nemen moedig je deze 'sport' alleen maar aan. Hoe kun je dat voor jezelf goed praten?
RaafSmits schreef:lennie schreef:Sorry hoor hoe kun je nu enthousiast zijn over stierenvechten/ alles wat daar omheen hangt?
Ben het met je eens, maar daar mocht het in dit topic verder niet over gaan.
Wie weet is het een "liefde maakt blind "verhaal.
Science90 schreef:Alleen deze opmerking zou al genoeg moeten zeggen:
Laatst bijgewerkt door Agossie op 26-07-15 23:16, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: In overleg met TS link aangepast. Links naar filmpjes met dierenmishandeling zijn niet toegestaan op Bokt.
_Reneee schreef:Misschien hebben ze daar een beter leven (in Spanje zag ik de stieren gewoon op een hele kleine paddock staan trouwens), maar ze komen wel op een vreselijke manier aan hun einde. Het is gewoon allebei belachelijk.
rider schreef:Het heeft geen zin daarop in te gaan met mensen die 0 ervaring/verstand daarvan hebben.
lennie schreef:Sorry hoor hoe kun je nu enthousiast zijn over stierenvechten/ alles wat daar omheen hangt?
Dorien66 schreef:rider schreef:Het heeft geen zin daarop in te gaan met mensen die 0 ervaring/verstand daarvan hebben.
Dit vind ik zo'n waardeloos argument om iemand anders zijn/haar mening te ontzeggen. Je hoeft niet alle verstand van iets te hebben om er een mening over te hebben.
TS, je weet toch dat als je op een openbaar forum iets neerzet, dat je het risico loopt dat iemand daar iets over zegt? Als je het niet lollig vindt als mensen er wat over zeggen, kun je beter wat selectiever te werk gaan met je info/beeldmateriaal.
Ondanks dit, wens ik je succes met je zoektocht!
8nnemiek schreef:Ontopic: het zijn uiteraard erg mooie paarden, en ik hoop dat je veel geleerd hebt wat betreft het rijden. Deze klassieke dressuur vind ik vele malen mooier dan de engelse.
rider schreef:Ik zeg niet dat mensen geen andere mening mogen hebben, lees de OP even goed door. Ik zeg alleen dat dit niet de plaats is voor een discussie erover.Als mensen dat graag willen, wel, start een ander topic en dan wil ik best meepraten. Maar niet hier.