Oh, wat fijn dat die mensen een keer eens wat anders hebben om hun dag te breken! Super dat jij en je collega dit doen en ook nog eens geschikte dieren hebben.
Wat zullen die mensen het fijn vinden! Echt heel gaaf
7ofhearts
Geplaatst: 25-07-15 20:58
Absoluut een prachtig initiatief ...... maar deze dieren zijn niet zindelijk. ( Denk daarbij meteen weer aan dat meisje met die pony in de trein ) Hoe lossen jullie dat op??
Heel lang geleden reed ik op een dierenambu en ook toen al brachten we bezoeken aan ziekenhuizen met kleine diertjes om de mensen/ kinderen wat op te vrolijke. Maar die zette we gewoon op een groot incontinentie matras op het bed. Lijkt me met een pony en ezel "iets "lastiger
timokyana
Dankjewel voor alle lieve reacties, ontzettend leuk!
@ karuna, het is idd nog altijd stil in huis maar met de paardjes gelukkig veel om handen
Over het zindelijk zijn, helaas is de werkelijkheid dat veel bewoners dit ook niet zijn, hierom zijn wij al veel gewend qua ongelukjes. Met een incontinentie zak ruimen wij de ongelukjes op ( die zijn gelukkig heel klein) en daarna ontsmetten we alles weer. Het gebeurd overigens niet veel omdat onze dieren er inmiddels goed aan gewend zijn. Meestal word erop de trailer gemest (spanning) en in huis eigenlijk niet.
Wat onwijs leuk dat jullie dit doen! Op mijn werk hebben we 1 keer per jaar een dierendag en als je ziet hoe de mensen ervan genieten... Echt tof dat jullie dit nu vaker willen gaan doen!
Wat een geweldig initiatief! Ik heb ook getemd voor uitgelicht!
Shadow0
Geplaatst: 26-07-15 10:15
Schitterend! Ik vind het vooral ook mooi om te zien hoe Bono gericht is op de mensen, echt contact en energie uitstraalt, en rust (Bij Fay is dat door de foto's wat minder te zien.)
En zulke stralende glimlachen. Duidelijker kan het niet!
moonsparkle
Geplaatst: 26-07-15 10:17
Wat mooi zeg ik denk altijd om zoiets met mn hond te gaan doen. Hij kent ook allemaal trucjes dus kan de ouderen ook een lach bezorgen.
Prachtig! Heel dankbaar werk, erg bijzonder wat je met dieren kan bereiken. En wat gaaf dat jullie dit met een ezel en een mini kunnen doen, als je het al ziet zijn het vaak honden.
Getemd voor uitgelicht. Prachtige foto's en een super initiatief
Ann_Pam
Geplaatst: 26-07-15 11:37
wat een prachtige beelden Toen ik stage liep in Engeland deden ze dit ook regelmatig in care/nursinghomes, hoop dat het hier in Nederland ook steeds meer mag worden, doet veel mensen goed!
StalNollie
Geplaatst: 26-07-15 12:05
prachtig zeg, mag ik vragen hoe je dit oplost als het beest poept of plast? dat lijkt mijn totaal niet praktisch etc. en hoe kom je daar? hier moet je bijv met de trap of lift!
ik zou er zelf ook voor open staan,
Lisette0
Geplaatst: 26-07-15 12:29
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 22-12-24 01:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Damelza
Geplaatst: 26-07-15 12:43
Wat ontzettend leuk! Komen jullie ook in Noord-Holland?
jeetje77
Geplaatst: 26-07-15 12:45
Wauw, echt mooi, aangrijpend. Ik zie het hier op de afdeling waar ik werk in de psychiatrie al hoe goed het is dat we een kat hebben rondlopen.