Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kelly_Taco schreef:Ik ben de amazone die eraf valt op de eerste foto.
De hele gebeurtenis was heel onverwachts en naar dus ik vind het extreem jammer dat er foto's van openbaar gemaakt worden.
We zijn allemaal paardenmensen met liefde voor het dier dus de foto's plaatsen voor sensatie vind ik erg ongepast.
De hengst waar ik op zat is het meest lieve dier wat ik maar ken en zo worden ze toch onbedoeld in een kwaad daglicht gezet.
Ik zou het heel fijn vinden als de foto's van het internet gehaald worden. Niet voor mij zelf maar wel voor Zortin en Gjøvik want dit verdienen ze zo niet!
Er moeten zat mooie foto's gemaakt zijn van ze toen ze 10 minuten daarvoor nog super lief waren en met een zeil over zich heen al voetballend door de bak gingen.
Kelly_Taco schreef:Als ik zulke foto's zou maken zou ik ze niet publiceren omdat het voor de eigenaren al vervelend genoeg is als zoiets gebeurd.
Dat je ze maakt snap ik, zo vaak zal je dit niet zien maar niet datje ze openbaar zet.
Op mij komt het over als sensatie omdat er geen foto's op staan van de andere gave dingen die ze lieten zien. Maar dat kan natuurlijk ook een beetje de emotie zijn