Totilas in Hulten!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 00:37

Je kan veel zeggen, maar hij ziet er goed uit en Rath stuurt hem goed rond. Ontzettend leuk dat jullie met hun op de foto mochten, ik ben jaloers!! Je hebt mooie foto's gemaakt. :) Ga je ze nog opsturen naar Rath? :P

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: Totilas in Hulten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 01:04

Blijft een ongelooflijk gaaf paard en ik vind dat Rath t echt oprecht goed doet. Wat een enorme druk heeft hij op zich.

Heerlijk ook dat ze gewoon zo lekker mens zijn!

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 01:21

Ik vind het echt knap van rath dat hij met zoveel druk nog zo goed en ontspannen kan presteren. En erg gave foto's heb je gemaakt!

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 02:00

Ik vind het knap, met zoveel druk iedere keer moeten rijden. Zou er bloedbenauwd van worden.

Vind het wel mooi hoe die op de laatste foto zijn hoofd voor zijn groom houdt. :D

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 07:06

vonneke schreef:
Lante schreef:
Weet je; erken gewoon dat het niet gelukt is/lukt, ga fijn met hem dekken en gun hem zijn rust. Paard heeft bijna alles bereikt. Vind het eigenlijk beneden zijn waardigheid om hem nog zo te starten. Zelfs wat respectloos wat mijn gevoel betreft.

Mijn mening.

Vind ik enorme onzin...

Jouw mening ;)

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 07:14

_clau_1991 schreef:
Respectloos? Ik vind het meer getuigen van weinig respect van mensen die blijven zeuren over het feit dat hij verkocht is. Jeetje, het is 5 jaar geleden! Get over it. En, gun hem zn rust? Had je dat ook gezegd als Edward Gal hem nog gereden had? Denk het niet. En Totilas merkt zelf helemaal niets van zn waardigheid. Zolang hij zn natje en zn droogje krijgt, is hij tevreden.

Leuke foto's TS! Heel leuk dat hij en zn team de tijd namen voor de foto's :) En naast de machtige Totilas staan is ook heel tof zeg!

Niet iedereen is/was fan van Gal hoor. :') Wat een aannames weer.

Een paard wat zo vaak geblesseerd is geweest en zoveel bereikt heeft mag van mij een keer klaar zijn. Ik vind dit compleet zinloos. Dat beest nog een keer koste wat kost richting topprestaties drukken. En wie wordt er beter van?? Puur geld/prestige kwestie.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 07:22

Haha superpenny foto's, geweldig. *\o/* lol

ik zie dat Totilas dat net zo leuk vindt als Janouk. Haha :D
Janouk geniet tijdens handtekeningensessies ook zo van de knuffels en aaitjes van haar fans. Al zijn die van kleine Penny's. Laatst is met zo'n 60 fans op de foto gegaan. Ze is voor iedereen even met lief.
volgens mij vindt Totilas dit net zo genieten.
Lekker ontspannen

Gewoon je foto's toesturen hoor, wie weet kom je op stal op het prikbord te hangen bij Totilas.

mooie training in voorbereiding van de 'echte'wedstrijden. Ik wens ze heel veel succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 09:17

Lante schreef:
_clau_1991 schreef:
Respectloos? Ik vind het meer getuigen van weinig respect van mensen die blijven zeuren over het feit dat hij verkocht is. Jeetje, het is 5 jaar geleden! Get over it. En, gun hem zn rust? Had je dat ook gezegd als Edward Gal hem nog gereden had? Denk het niet. En Totilas merkt zelf helemaal niets van zn waardigheid. Zolang hij zn natje en zn droogje krijgt, is hij tevreden.

Leuke foto's TS! Heel leuk dat hij en zn team de tijd namen voor de foto's :) En naast de machtige Totilas staan is ook heel tof zeg!

Niet iedereen is/was fan van Gal hoor. :') Wat een aannames weer.

Een paard wat zo vaak geblesseerd is geweest en zoveel bereikt heeft mag van mij een keer klaar zijn. Ik vind dit compleet zinloos. Dat beest nog een keer koste wat kost richting topprestaties drukken. En wie wordt er beter van?? Puur geld/prestige kwestie.

Wie zegt dat hij geblesseerd is geweest en wat de vorm van de blessure geweest is? Misschien zijn het kleine dingen geweest waardoor hij net niet fit genoeg is geweest om deel te nemen aan een wedstrijd. Op dit niveau zul je topfit moeten zijn wil je aan de start verschijnen.

En al heeft Rath de afgelopen 6 maanden door de hei gereden met hem en vindt hij het nu weer tijd voor een wedstrijd dan is dat toch zijn goedrecht?

Zijn paard zijn beslissing.

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 09:24

Wat leuk dat jullie met z'n allen en met Toot en MAR op de foto mochten!

Totilas is duidelijk niet van plan om de spotlight te delen met z'n groom, hahah.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 09:29

Het is zijn goed recht. Maar ik vind het zinloos (En dat is mijn goed recht).

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 09:30

Wat een gave foto's, blijft echt een prachtig paard! En stiekem ben ik ook een beetje jaloers dat je met hem op de foto bent geweest, zo penny ben ik dan ook weer wel :D

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 09:35

Lante schreef:
Weet je; erken gewoon dat het niet gelukt is/lukt, ga fijn met hem dekken en gun hem zijn rust. Paard heeft bijna alles bereikt. Vind het eigenlijk beneden zijn waardigheid om hem nog zo te starten. Zelfs wat respectloos wat mijn gevoel betreft.

Mijn mening.

Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant.... Rath kan natuurlijk wel onwijs veel van hem leren. Ik vind Totilas er in elk geval een stuk fijner uit zien dan de vorige keer

Prachtige foto's trouwens!!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 09:41

Alsjeblieft zeg, ga deze discussie elders voeren. TS heeft een topic geplaatst om foto's te laten zien. Vind het zonde van het topic.

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 09:42

Superleuk, had al wat foto's op Meyke haar fb pagina voorbij zien komen!

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 09:49

Hartstikke leuk dat je deze kans hebt gehad. Kan me goed voorstellen dat je het een hele ervaring vond!

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 09:59

Gave foto's!
En die laatste in link := Tooth vond eventjes dat zijn groom er niet bij hoorde :')
Echt zo gaaf dat jullie hem hebben gezien en nog eens zo dichtbij mochten komen.
Foto's zien er erg leuk uit en je ziet ze ook weer een stuk ontspannender rijden. Al dat gezeur om hun heen. Laat ze lekker genieten!

LisaxSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 14:35

Dankjewel voor de leuke reacties!

LeaDup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:17

Hele mooie foto's! Welke apparatuur heb je gebruikt? Ik denk in ieder geval 70-200 2.8?

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 08:43

De groeps foto is echt heel leuk!

Wat ik niet snap is dat heel bokt hier zich iedere keer weer druk om maakt, want volgens mij maakt heel bokt zich er drukker om dan wie dan ook...

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 08:52

wauw wat een mooie foto's! En wie vind het nou niet leuk om naast zo'n krachtpatser op de foto te staan :D

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 08:59

Vriendelijke teugelvoering en paard oogt happy en ontspannen :j

LisaxSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-15 21:05

LeaDup schreef:
Hele mooie foto's! Welke apparatuur heb je gebruikt? Ik denk in ieder geval 70-200 2.8?

Haha, die vat ik als een mooi compliment! Nee, mocht ik willen. Ik gebruik nu de Canon EF 75-300mm f/4-5.6 lens met de Canon EOS 70D :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 22:19

haha wat gaaf met toot op de foto..jaloers...

wel vind ik toot zijn blik op sommige foto's echt niet fijn, maar blij om te zien dat hij zich in ieder geval weer in ring heeft laten zien daar waar dit paard thuis hoort.