Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:Lante schreef:Weet je; erken gewoon dat het niet gelukt is/lukt, ga fijn met hem dekken en gun hem zijn rust. Paard heeft bijna alles bereikt. Vind het eigenlijk beneden zijn waardigheid om hem nog zo te starten. Zelfs wat respectloos wat mijn gevoel betreft.
Mijn mening.
Vind ik enorme onzin...
_clau_1991 schreef:Respectloos? Ik vind het meer getuigen van weinig respect van mensen die blijven zeuren over het feit dat hij verkocht is. Jeetje, het is 5 jaar geleden! Get over it. En, gun hem zn rust? Had je dat ook gezegd als Edward Gal hem nog gereden had? Denk het niet. En Totilas merkt zelf helemaal niets van zn waardigheid. Zolang hij zn natje en zn droogje krijgt, is hij tevreden.
Leuke foto's TS! Heel leuk dat hij en zn team de tijd namen voor de foto'sEn naast de machtige Totilas staan is ook heel tof zeg!
Lante schreef:_clau_1991 schreef:Respectloos? Ik vind het meer getuigen van weinig respect van mensen die blijven zeuren over het feit dat hij verkocht is. Jeetje, het is 5 jaar geleden! Get over it. En, gun hem zn rust? Had je dat ook gezegd als Edward Gal hem nog gereden had? Denk het niet. En Totilas merkt zelf helemaal niets van zn waardigheid. Zolang hij zn natje en zn droogje krijgt, is hij tevreden.
Leuke foto's TS! Heel leuk dat hij en zn team de tijd namen voor de foto'sEn naast de machtige Totilas staan is ook heel tof zeg!
Niet iedereen is/was fan van Gal hoor.Wat een aannames weer.
Een paard wat zo vaak geblesseerd is geweest en zoveel bereikt heeft mag van mij een keer klaar zijn. Ik vind dit compleet zinloos. Dat beest nog een keer koste wat kost richting topprestaties drukken. En wie wordt er beter van?? Puur geld/prestige kwestie.
Lante schreef:Weet je; erken gewoon dat het niet gelukt is/lukt, ga fijn met hem dekken en gun hem zijn rust. Paard heeft bijna alles bereikt. Vind het eigenlijk beneden zijn waardigheid om hem nog zo te starten. Zelfs wat respectloos wat mijn gevoel betreft.
Mijn mening.