Prachtig dier. De ruiter doet t ook goed anders wordt er immers niet gescoord
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
josewoos schreef:Free2 schreef:Dat is nog eens een leuke verrassingGave foto's ook.
Ben ik trouwens de enige die de cap van Matthias echt heel lelijk en zonde van het gehele plaatje vindt?
Zijn jasje vind ik ook echt niet mooi, lijkt wel een jurk
Ik vind je foto's wel erg gaaf hoor, wat is het toch een mooi paard!

spatter schreef:Ik ben heel blij dat Totilas weer gezond door de ring gaat en gun Rath veel succes met hem.
Wat me tegenvalt is de hele zit en houding van Rath.
Snap best dat het een kunst is om zo'n paard uit te zitten maar stoelzit, hoofd niet rechtop en meer kijken naar het paard als waar hij heen moet, het ziet er allemaal niet geweldig uit en ik kan me niet voorstellen dat een paard optimaal kan presteren als de ruiter er zo op zit.
TS wat een verrassing en leuk dat je toch knappe foto's hebt kunnen maken
FerreroRoche schreef:Prachtige foto's! En wat heeft Matthias leuke rode sokken aanIk heb videotje van proef gezien en het is misschien niet de sterkste proef maar hij deed het goed, hij rijd alleen niet zo stilletjes en 'netjes' als Gal of Minderhoud. Ik hoop dat hij goed blijft lopen en we hem dus in Hagen etc zullen zien.
Ik wens ze natuurlijk alles goed toe!
, ik hoop dat Rath het voor elkaar krijgt toot weer zo te laten lopen. Ook ik zie liever Gal met Toot rijden Maar toch gun ik Rath het ook van harte
.Arashah schreef:Leuk om toot en Rath te zienIk wens ze natuurlijk alles goed toe!
Offtopic: Ik zie helaas geen zwingende paard Meer Maar 1 die alle stress opkropt, ik hoop dat Rath het voor elkaar krijgt toot weer zo te laten lopen. Ook ik zie liever Gal met Toot rijden Maar toch gun ik Rath het ook van harte
.
Mooie foto's zijn het geworden, die sokken en cap zijn me ook opgevallen XD
hij doet hard z'n best en niemand die iets positiefs te zeggen heeft... Vindt je het dan gek dat Rath en Totilas vol spanning rijden..
eilleen333 schreef:Arashah schreef:Leuk om toot en Rath te zienIk wens ze natuurlijk alles goed toe!
Offtopic: Ik zie helaas geen zwingende paard Meer Maar 1 die alle stress opkropt, ik hoop dat Rath het voor elkaar krijgt toot weer zo te laten lopen. Ook ik zie liever Gal met Toot rijden Maar toch gun ik Rath het ook van harte
.
Mooie foto's zijn het geworden, die sokken en cap zijn me ook opgevallen XD
Het is ook niet zo gek dat er wat spanning in se combinatie zit. Moet je zien wat er hier gezeurd wordt door veel mensen over Rath. Die arme jongen kan helemaal niets goed doen. Als er zelfs gezeurd wordt over zijn sokken.....
Het is voor Totilas best een tijdje geleden dat hij in de ring liep, dus ik snap goed dat hij wat meer spanning heeft dan eerst.
Het komt wel goed, als de mensen ze nou eens een kans gaven ipv alleen maar te zeuren. Alsof Rath de oorzaak is dat Totilas verkocht is. Men doet net of hij de aanstichter is van al het kwaad.
Er zijn genoeg andere dingen om je druk over te maken lijkt mij zo...
.