Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ElineS schreef:Prachtig! Enige wat ik wat minder vind is het voortrekken aan de teugels en dus aan het bit. In het water weeg je natuurlijk niets, maar alsnog. Dat vind ik wat minder... Misschien aan de manen vasthouden?

Merry98 schreef:Ja dit is toch een duidelijk voorbeeld van lol met je knol! Jullie zijn echt een groot voorbeeld voor vele! Ook voor mij. Had graag gewild dat ik zo relaxt met mn paard die dingen kon doen. Net als wat je zegt zo vaak mogelijk doen zodat t "normaal" word. Dat is bij mij juist t punt. Me ernaar te zetten dat ik te ga doen. Zie toch te snel ergens gevaar in of iets.
Hij is echt geweldig.. Zo'n pony is goud waard!!
Een aanrader om je paard met water kennis te laten maken! En de moeite waard om eens heen te gaan.
Chasey schreef:ElineS schreef:Prachtig! Enige wat ik wat minder vind is het voortrekken aan de teugels en dus aan het bit. In het water weeg je natuurlijk niets, maar alsnog. Dat vind ik wat minder... Misschien aan de manen vasthouden?
Nee dat doe ik absoluut niet!!! Daarvoor heb ik het touw om zijn nek, zodra we het water in gaan dan pak ik hem bij het touw. Niks geen sjor aan zijn mond. Absoluut niet!
Dit touw. Hier dus ook zonder hoofdstel.
[ Afbeelding ]
Bekijk de foto's/film nog maar een keer, ik laat zijn mond met rust.
edit2: Op de film kan je zien, dat als we uit het water gaan de teugels los hangen en ik het touw vast heb.
Mijn dag is pas vier minuten oud en jouw topic heeft hem nu al gemaakt, dankjewel.