Wauw, die is tot nu toe mooi opgedroogd zeg. Speciaal ook dat je haar moeder al van veulen af aan kent/hebt, en dan nu een dochter van haar ziet opgroeien!
Alle Don Cremello's zijn leuk (jaja, ik ben bevoorrecht, heb n 4 jarige van m)!
Super werkwillig en idd niet snel bang... Mijn crempie is nu 1,5 maand onder het zadel en schijnt t ook super te doen (woon nu zelf in Amerika dus kon m helaas niet zelf zadelmak maken)
van 12 maanden naar 2 jaar moest ik wel even grinniken, wat een plaatje is het als je op 12 maanden zo'n wollebolleke ziet hihi. Prachtig paard en wat heerlijk dat jullie samen zo'n plezier hebben en alles met beleren zo goed gaat! Ik wens jullie samen jaaaaaaren plezier toe .
Wouw, gave pony heb je gefokt! Erg mooi opgedroogd ook leuk om Kylah weer eens voorbij te zien komen. Die ken ik nog wel van lang geleden in de Beemster
@marley93: ja dat vind ik ook zo leuk. Heb Ky gekocht met een half jaar en ook zelf beleerd. Heb zo veel lol in het werken met die pony's. Heb nu een 3 jarig nrps paard staan. Kijken of het me daar ook mee lukt @harrypotter: der vader is een duitse rijpony haar moeder een New Forest @liekensancho: haha ja dat is nog al een verschil. Stond lekker dag in een hit actief stalletje dus een echte bolliewollie @ negerzoen: ja ky is nog steeds mijn oog appeltje en uitgegroeid tot een super kinderpony. Van hele kleintjes tot tienermeiden rijden op der. Momenteel loopt ze ook nog wedstrijdjes en dat gaat heel leuk.