Real love is letting go...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Larissajulia

Re: Real love is letting go...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-15 22:20

Morgen is het dan zover ;(

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 12:16

Jullie band is echt zo mooi om te zien, jullie hebben 6 hele mooie jaren samen gehad.
Hij krijgt een superpensioen, je hoeft je niet schuldig te voelen over dat hij weg gaat, je hebt altijd het beste voor hem gekozen!

Sterkte!

Ps: getemd voor uitgelicht..

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 14:51

Heel erg bedankt Leonie! Ook voor de foto's! :o

Vandaag hebben we hem weggebracht... Ik kon maar 3 uurtjes slapen vanacht, en heb bijna de hele tijd gehuild ;( Vanochtend heb ik hem nog even lekker uitgebreid gepoetst. De hele weg heeft hij zich keurig gedragen 2,5 uur in de trailer. Toen we er waren sprongen de tranen ook alweer in m'n ogen. Ik haalde hem gelijk uit de trailer, en de nieuwe eigenaar was aan het trainen met een fjorden showteam. Ik kon hem in het weiland naast de bak neerzetten.
Ik liet hem los, en hij bleef eerst rustig bij me staan. Daarna werd gras toch belangrijker voor hem :) . Ik ben wel heel erg blij dat hij zó relaxed was!! Hij heeft geen een keer gehinnikt of gerend. Na een tijdje kwam ook zijn nieuwe verzorgster even langs, een twaalf jarig meisje. Ik legde haar wat uit wat voor kunstjes hij allemaal kan en hoe je dat moet vragen, en toen lieten we hem weer met rust. Ik heb nog een paar foto's gemaakt, en toen keken we even in de stallen.
Uiteindelijk hebben we dan toch echt afscheid genomen ;( wat ga ik die lieve pluizebol missen ;( ;( ... We hebben zoveel meegemaakt samen, het is zo onwerkelijk allemaal... Ik heb het al Slovaak gezegd, maar ik was echt gezegend met hem...
Ik zal straks nog even wat foto's plaatsen.

How blessed am i to have had someone who makes saying goodbye so hard?

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 16:27

Afbeelding

Afbeelding

En afscheid nemen ;(
Afbeelding

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:28

Fijn dat je pony er zo rustig onder bleef en dat alles zo goed is gegaan!

Leuke foto's, en heel veel sterkte meis <3

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:34

Wat goed en sterk van je om deze keuze te maken! Een heel mooi gebaar naar je pony toe :)

Ik heb nog een tekening van hem liggen, heb ik al wel eens opgestuurd via pb. Mocht je hem nog willen kan dat altijd natuurlijk!

Iig heel veel sterkte :)

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 18:16

Bedankt allebei!

Sinds ik thuis ben kan ik alleen maar huilen, ook al weet ik dat hij een super plekje heeft gekregen :P
Ook is dus een verzorgster voor hem, ik heb haar nu al als vriend op facebook en op instagram. Ik kan hem in ieder geval dus ook nog wat volgen gelukkig :)

Eerst was ik bang dat hij misschien gestrest zou zijn op zijn nieuwe plek. Gelukkig was dit totaal niet zo! Wat wel heel grappig is, is dat ze daar ook nog een pony hebben waar hij bij stond toen hij 6 jaar geleden nog bij hun stond. Die pony is nu boven de 40 jaar oud en loopt gewoon los op hun erf.
Toen die pony langs Monty's wei liep, leek het haast wel alsof Monty die pony herkende, hij bleef maar naar haar kijken, en op de andere pony's reageerde hij totaal niet haha.
zo stond ie naar die pony te kijken
Afbeelding

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:16

Fijn dat het voor hem zo rustig is gegaan!
Wie weet kent hij die andere pony wel!

Sterkte komende tijd!!

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 22:08

Bedankt!