Onze eerste keer Eper Paardenvierdaagse! Wauw!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 11:57

hahha oeps nou daar ben ik dan , ja Sparky is niet het meest ideale meerij leer paard sorry daarvoor hha , ..

maar heb het super gezellig gehad met je de eerste dag en de woensdag avond de bqq en de donderdag avond de feestavond haha ..

je bent een topper en roos is gek :D

ik zeg tot volgend jaar en wie weet bij de desert trail ? of bij endurancce of bij ?? we zien het wel vind je een super leuk mens op zijn tijd zo gek als een deur dus ja! voor herhaling vatbaar, ...over sparky zijn uitspattingen doe ik geen beloftes dat het volgend jaar niet weer is haha , :D

Sparky10

Re: Onze eerste keer Eper Paardenvierdaagse! Wauw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 12:03

en uitgelicht!!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 12:26

Wat een gaaf overzicht en wat ziet Rosalie er goed uit!

Liset87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 13:07

Super stoer Shirley! Een maand geleden vertelde je nog dat je niet alleen met Roos op pad durfde, en kijk nu eens!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 13:41

Wow wat een lieve berichtje weer!
Je was niet alleen mijn steun en toeverlaat Helma, ik vond het ook nog eens gezellig!

We gaan elkaar vast vaker zien Joyce! Lekker ritjes maken! En ik vond het met jou ook heel gezellig. Lekker maf doen is leeeeeeeeuuk!....
En Sparky viel best mee hoor. Maar 4 dagen alleen maar rennen zou teveel zijn geweest voor Roos haha En volgens mij staken ze elkaar een beetje aan met hun gedram...

Dank je Nicolien!

Ja dat klopt inderdaad Liset. En toen wilde ik het liefs alleen maar stap ritjes en af en toe een drafje...
Gisteren toen ik alleen was heb ik ook bijna niet gestapt. Alleen kleine stukjes. Roos was zo blij. En dan ben ik ook helemaal vrolijk! Ik hoefde zelfs niet eens liedjes te zingen om te ontspannen haha!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 14:28

Wauw super shirley!!! Ik weet nog dat ik met xander en sulky voor je ging galopperen om roos een beetje af te remmen omdat ze zo blij was haha.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 15:37

jaaa gek doen kunnen we wel haha !!

klopt sparky is van zichzelf een lekkere dramkont , haha en als die daarmee andere paarden kan opfokken dan doet die dat ook met liefde haha,

wel super stoer dat je gisteren alleen bent gegaan , als het laden hier alleen lukt ga ik ook vaker op pad, ipv het landgoed bij ons achter stal haha

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 16:52

Joehoe uitgelicht :D

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 17:46

Ja! Echt tof! Iedereen die het gedaan heeft super bedankt voor het temmen! *\o/*