Respect hoor! Hier moet er 18 kilo af en dat lukt me zelfs niet
Wel genieten hoor weer te paard
hier moet 6 kilo af...en zelfs dat gaat zoooo moeilijk!
Heel knap in zo een korte tijd!Wat een geweldig mooi paard heb je TS! Maar nog 29 kilo nu?Is dat niet wat veel? Dan is er bijna 50 kilo af straks?Dat is heel erg veel hoor! Zo zwaar ben je nu toch niet meer?
Chasey
Geplaatst: 18-06-15 22:26
Wat een mooi paardje heb je! En wat goed dat je de knoop doorgehakt hebt. Super! Ga zo door. En volgend jaar zien we gewoon die galop foto's! Succes!
Wauw knap hoor! Respect! En een leuk paard heb je.
ElineS
Geplaatst: 18-06-15 22:31
Respect voor de keuze om niet op het paard te stappen toen je te zwaar was en respect dat je al zoveel bent afgevallen. Is vast heerlijk om weer te kunnen rijden. Echt super!
lshannah
Geplaatst: 18-06-15 22:37
Ik zeg: lekker bezig! Je mag trots op jezelf zijn en ik denk dat het met die droom wel goed komt keep up the good work!
Wauw wat een prestatie van jou, zo veel kilo's eraf!!! Je hebt een prachtig paardje en ik zou zeggen doorgaan en volhouden. Je hebt al bewezen dat je het kunt. Niet vergeten om heel erg trots op jezelf te zijn, iedere dag.
hynderfrou
Geplaatst: 19-06-15 00:03
Wat fijn dat het je gelukt is om zoveel af te vallen. Gefeliciteerd meid. Je kunt trots op jezelf zijn. Geniet van het paardrijden en weet waar je het voor doet. Een gezonde leefstijl, een gezond gewicht en weer in het zadel, zet em op! You can do it
Jeetje wat goed van je!! Je zal zien nu je eenmaal weer kan rijden, dat die kilootjes die je nog moet verliezen ook weer gemakkelijker gaan. Ik wil ook nog graag een kilootje of 20 eraf. Niet dat ik nu veel te zwaar ben om te rijden, maar we hebben een jonkie gekocht en als ik erop wil, moet het allemaal toch wat leniger, zeg maar. Duszz.....
Jou OP tekst geweldig: Iedereen doet er leuke dingen mee en ik sta stront te scheppen en mag betalen!
Daar heb je idd geen paard voor die heb je om van te genieten! Heel knap van je dat je de knop om hebt weten te zetten! Wat zal je trots voelen als je op je paard zit
Hou vol je weet nu weer hoe geweldig het voelt op je paardje En waar je het allemaal voor doet
magriet
Geplaatst: 19-06-15 07:35
Groot respect dat je zoveel bent afgevallen en heerlijk dat je weer zelf op je paardje kan. je heb hem leuk aan het draven en daarbij is het een prachtig dier
Super knap dat je al zo veel bent afgevallen. Respect. Nu lekker genieten van je paardje en de kilo's gaan er ook vanaf want nu moet je en rijden en mest scheppen Succes en ik hoop voor je dat volgend jaar je droom uit komt en je het strand onveilig kan maken
Jannepauli
Geplaatst: 19-06-15 07:55
Als er zoiets bestond als 'Topper van de week' dan ging de hoofdprijs naar jou! Petje af voor je grootse prestatie!
Nu lekker samen met je paardje genieten, veel rijden en wandelen, da's tenminste nog een leuke manier om te sporten.
mama_kel
Geplaatst: 19-06-15 11:32
Wauw!! wat knap!! gefeliciteerd met deze overwinning!! zet door dit is een prachtige beloning!! op naar de strandrit!! veel succes met het halen van je doel.