Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ponyz schreef:Xleonietje, ik geloof niet dat ik ergens heb gezegd dat ze 'nooit' schrikt en ik geloof ook niet dat er steeds herhaald hoeft te worden dat ze schrok of dat ze terug wou naar de ander terwijl ik al zo vaak gezegd heb dat dat niet het geval is.
ponyz schreef:Het meisje op de kar heeft een aantal lessen gehad en die lessen waren echt wel genoeg om te mennen, bovendien liep ik dus steeds er vlak bij behalve op dat moment,
Dat ze vroeg wat ze moest doen was dus omdat ze niet wist of ik wou dat ze stil ging staan of dat ze gewoon door moest lopen.
Ik vind het jammer dat ookal nadat ik heb verteld dat de pony niet schrok en dat het ook zeker niet komt omdat 'de kudde uit elkaar gehaald werd' mensen dat hier toch blijven zeggen
). Als je pony zomaar uit het niets zo'n capriool uit haalt en vaker onvoorspelbaar reageert zou ik toch eens goed overdenken of dat een eigenwijs karakter is/je paard gewoon gebruik maakt van situaties om te doen waar hij zin in heeft of het gedrag werkelijk onvoorspelbaar is, want dat is imo niet normaal. Dobel schreef:Wat een vooroordelen allemaal. Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen, daar gaat het toch om?
Met een paard de weg op gaan als hij verkeersmak is vind ik helemaal om te lachen, hoe krijg je in godsnaam een paard verkeersmak voor al het verkeer zonder de weg op te gaan??
Voor logica ben je hier op de verkeerde plek..... Cowboy55 schreef:Dobel schreef:Wat een vooroordelen allemaal. Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen, daar gaat het toch om?
Met een paard de weg op gaan als hij verkeersmak is vind ik helemaal om te lachen, hoe krijg je in godsnaam een paard verkeersmak voor al het verkeer zonder de weg op te gaan??
Sorry, je bent nu in de azijnfabriek. Hier wordt alleen zuur omgezet in ver- en vooroordeling.Voor logica ben je hier op de verkeerde plek.....