Haha Björn kan heel boos kijken maar niet als ie op Pien zit
Hier vind ik het ook juist leuk dat roze en blauw
Shadow0
Geplaatst: 16-06-15 19:02
Ik ook! En laat hem vooral lekker zo lang mogelijk vrij van onze culturele vooroordelen, die zijn toch al veel te sterk Het rijden wordt er in elk geval niet anders van met de een of de andere kleur, de stralende glimlach is wat telt Ik vind het t-shirt met 'coach' erbij trouwens ook erg leuk!
Lisa99
Geplaatst: 16-06-15 21:32
Ooh wat schattig? Is dit voor het eerst dat hij rijdt omdat hij op een pony van iemand anders rijdt of heeft het een andere reden?
Lisa, deze pony staat bij mijn paard op stal en de eigenaresse vind het leuk dat er veel mee wordt gedaan. Een erg leuke win win situatie dus!
Björn gaat al van kleins af aan mee naar stal, vond alles eromheen leuk maar erop zitten wilde hij niet. En nu ongeveer n maandje terug wilde hij er ineens op en heeft ie de smaak te pakken gekregen en als ie dan ook nog eens op zo'n leuke pony mag is het helemaal top!
Wow wat een leuke combi zo blauw en roze. En wat een plezier heeft hij. Lijkt mijn dochtertje wel, ook zo vrolijk te paard haha, heb ik ook een topic over geopend. Echt zo leuk dat die kinderen zo genieten he!