Want... mijn man zegt altijd: "Vaak ben je te bang!" Maar dat zegt hij dan altijd op z'n Achterhoeks.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Want... mijn man zegt altijd: "Vaak ben je te bang!" Maar dat zegt hij dan altijd op z'n Achterhoeks.
Chasey schreef:Rianne, hij kan vast wel zwemmen, dan blijft hij wel boven water! James kan ook zwemmen. Compleet zonder bodem onder zijn voetjes.
Genja, ik snap je gedachtengang.
Dit is een officiële paarden oversteek. En alles loopt daar losEr is bijna niemand die met een aangelijnde hond komt. Het is op die plek ons kent ons. Áltijd dezelfde mensen en dieren. En James en ik zijn compleet ingeburgerd. Iedereen kent James. En hij wordt dan ook enthousiast geaaid als we er weer zijn. Hier wordt niet raar opgekeken als hij daar weer staat de eten.
En nogmaals.. James is geen doorsnee paardHij vlucht niet zomaar. Geloof mij. Al steek je er een bom naast af. Als hij zijn grasjes maar kan eten kan de hele wereld om hem heen vergaan. En in de 4 jaar tijd dat ik hem heb, heb ik hem nog NOOIT zien vluchten. Als hij iets ziet. Gaat hij kijken en snuiven. En dan weet ik hoe laat het is. Dan houdt ik hem even vast bij zijn teugels. Maar dat komt zelden voor.
En uiteraard doe ik dit niet als het (te) druk is en zoek ik juist de rustige tijden op. En houd ik hem continue in de gaten. Denk maar niet dat ik hem daar alleen laat staan als het gevaarlijk is/wordt.
Ik ben namelijk niet achterlijkIk ga gewoon anders om met mijn dieren dan wat 'normaal' is.

ontzettend leuk, en wat een top paard
(en een hele leuke familie ook
)
echt een gouden paardje hebben jullie.
Omdat we samen één zijn.
Ieder kent zijn eigen beesten het beste.

Chasey schreef:Anne_GTI schreef:Vake bej te bange moar soms muj oe geveul volg'n
JA die!!!![]()
![]()
![]()
Dankje, ben ik ook zeker zuinig op!! Al denken anderen daar soms anders over
Anne_GTI schreef:Als het aan de mening van bokt lag was ik veel geluksmomenten misgelopen.
Jaloers op jouw kinderen... Opgroeien met zoveel vertrouwen en dieren om je heen!