Dankjewel allemaal! Ik reageer een beetje laat, want ik heb het uiteraard erg druk met mijn nieuwe verzorgpony......
Cheveyo is zó grappig! Niks is veilig wanneer hij in de buurt is... Van de week stond ik met Anouk (Noukiee_ @bokt) te praten in de wei, begon hij aan haar vest te trekken.. Als ik de hooinetten even op de grond leg om ze te verzamelen, rent hij er zo met eentje vandoor.. Doe ik Anne's deken af en leg ik die op de grond, zie ik daarna de deken door de wei wandelen..
De band van de omheining hangt (voor de 100e keer ) slap, omdat meneer Cheveeke t enorm grappig vindt om de hooibak te verplaatsen Dat ding heeft nog nooit zo vaak alle hoeken van de wei gezien.....
Maar goed, hij kan zichzelf (en ons) errúg goed bezig houden
Kijk als je geen paars appelskippy of badeendje of string meer hebt moet je dat ondernemen...en dat zichzelf bezig kunnen houden herken ik weer wel....
Ik heb nu een kleine bal (met klein handvat.. Zodat ie m in z'n mond kan stoppen) in de wei liggen... Maar zodra meneer door had dat ie daar mee mocht spelen, vond ie t niet meer leuk Bij de volgende bal ga ik net doen of ie er niet aan mag zitten, misschien is t dan wel leuk?!