JesseVerboog schreef:Gaaaf zeg, wat is dat voor soort zadelachtig ding dat hij op ze rug heeft? hahah misschien stomme vraag maar ik ken het niet Dat is een barebackpad
xLeonietje schreef:JesseVerboog schreef:Gaaaf zeg, wat is dat voor soort zadelachtig ding dat hij op ze rug heeft? hahah misschien stomme vraag maar ik ken het niet Dat is een barebackpadoke dankjewel!
Ik ben zelf niet zo'n fan van het steigeren als kunstje op commando, maar die knuffelfoto is echt helemaal geweldig!!
Wauw! Dat is zo ongeveer mijn paardrij-droom in een paar foto's, bitloos en met barebackpad en dan zo'n hecht team te zijn, geweldig!
Wauw prachtige foto's!Mooi paardje op een mooie plek met fantastische foto's, jullie zijn een topteam!
Wauw krijg van foto 3 en 4 gewoon tranen in me ogen je kan zien dat jullie een hele hechte band hebben
Bedankt voor alle reacties en dat we in uitgelicht mogen staan! Alle lof gaat uit naar de fotografen Dat dekje is inderdaad een zelfgemaakte bbp
Mooie foto's bij, vind de bontjes erg storend, vooral die van de singel, maakt sommige plaatjes erg slordig. Verder wel mooie poses, knap!!