Wat gaaf zeg! Erg leuk om te lezen hoe je bent begonnen en op welk punt je nu terecht bent gekomen, petje af! En jouw uitzicht van uit je huisje.. wat lijkt me dat een heerlijke plek om te wonen!
_Carien
Geplaatst: 10-06-15 12:34
Holy moly wat heb je dat mooi bereikt! Inspiratie dat je veel kan bereiken met een goede dosis wil en doorzettingsvermogen, echt heel mooi! Doe het je niet na, voor mij te ver van huis Je zwarte parel is prachtig, wat een heer! Hou je ons op de hoogte? Succes met alles!
Leuk topic Marieke!! Leuk om jou ook eens te zien En enorm motiverend voor ons om er voor 200% voor te gaan om te emigreren naar Australie!! (tis alleen zooooooooo ingewikkeld, tips zijn altijd welkom )
Wie had dit allemaal gedacht, toen we bijna iedere zaterdag met Casper naar de Kroo gingen... Dat je uiteindelijk racepaarden zou rijden in Australië!
Vind het heel knap van je, want geloof zeker dat het soms heel lastig is geweest, maar je mag echt trots zijn op wat je hebt bereikt! En je hebt het echt goed voor elkaar!
Hoop je ooit nog eens op te kunnen zoeken, maar dan moet ik eerst net zo goed worden in sparen als jij... :p
Fantabulouss
Geplaatst: 10-06-15 16:31
Wauw wat een gave ervaring zeg! Mijn oom, tante, neefje en nichtje wonen er. Ben er in 1998 voor het laatst geweest, daarna nooit meer gekund ivm school, studie, geld etc... Kan niet wachten tot ik genoeg gespaard heb om weer heen te gaan!
Waar in Australie woon je eigenlijk? het is daar echt prachtig!! (waarschijnlijk lig je nu te slapen aangezien het half 1 snachts is als ik het goed heb... )
Laatst bijgewerkt door Fantabulouss op 10-06-15 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt
wil94
Geplaatst: 10-06-15 16:31
Gaaf hoor. Vond je de omschakeling fries dressuur naar eventing/rensport niet heel groot?
lissisanne
Geplaatst: 10-06-15 16:33
Wat een mooi verhaal! Hoe zie je je toekomst nu? Heb je uiteindelijk wel een studie afgemaakt? Ik kan me voorstellen dat je niet tot je 50ste 16 paarden per dag kan rijden+ de lange werktijden natuurlijk. Voor mij is dit namelijk een van de grote redenen om me niet in een soortgelijk avontuur te storten
Wat een verhaal! Volgens mij leef je daar je droom... Hard werken maar zo te zien krijg je er een enorme voldoening voor terug.
Maar 16 paarden per dag; hoe doe je dat?? Toen ik op een fokkerij werkte lukte het me net om 13 te halen Die moesten we dan wel zelf uit de weide gaan plukken, borstelen en opzadelen. Had toen graag ook wel eens een groom gehad...
Wat grappig dat je nu een topic opent. Kwam een topic van Ntlie tegen en toen dacht ik, goh hoe zou het met Marieke zijn.
Echt super stoer dat je er zo voor hebt durven gaan en gefeliciteerd met je eigen paard. Heb je nu trouwens ook zo'n grappig Australisch accent?
Pandora2
Geplaatst: 10-06-15 16:46
Euh....ooohhh....wowie...... Van living your dream gesproken zeg ! Inderdaad wat een ommekeer in je ruitercarriere , maar ik bewonder echt je doorzettingsvermogen om zo ver te geraken in het buitenland ! Petje af hoor ! Die ex-racer van je lijkt me ook echt bijzonder knap ... is er nog meer beeldmateriaal van hem ? Mag ik toch een tikkeltje jaloers zijn ?
Bunn
Geplaatst: 10-06-15 16:48
Wauwsie! En wat heb je een prachtig paard gekocht. Ik ben toch wel een heel klein beetje jaloers hoor.