listiglistje schreef:Cinnepin schreef:Ik vind het een prachtig paard, maar die stang...hij is bijna horizontaal.......
Ook jammer dat het paard niet juis loopt mt hoofd hals houding, zoals de nek vlak achter de oren het hoogste punt hoort te zijn. Op dit niveau zou ik dat graag zien.
Dit gepiep zei je anders laatst ook bij een B combinatieTS rijdt maar Z1 hoor, wat nu "dit niveau", Z1 is nog maar basissport.
Zolang ze nog geen GP rijdt hoeft de nek niet het hoogste punt te zijn hoor!
Paarden op basissport niveau missen helaas daarvoor nog de kracht achter om de boel te dragengedragenheid en finetuning komt pas later...
Maar mocht je het beter kunnen en je wil laten zien hoe het wel hoort, dan zien we uiteraard graag jouw topic tegemoet!
Stang kan zoveel redenen hebben, wellicht de kinketting te los, dan slaat de stang ook door...
Ik zie gewoon een mooie combinatie, vriendelijke amazone en knap paard, niks mis meeMooi hoor TS!
Als je het beste wilt voor je paard zou ik daar wel degelijk naar kijken. Als een paard vals nageeft heeft dat concequentiesvoor het hele lichaam.Maar ik heb gezegd wat ik wil
TS rijdt maar Z1 hoor, wat nu "dit niveau", Z1 is nog maar basissport.
gedragenheid en finetuning komt pas later...
(maar zelf een topic openen of profiel vullen ho maar)

idk) heeft zich waarschijnlijk met veel passie en trainen naar het Z gereden en dat is wel een doel van vele mensen, on haar dan zo even af te kraken gebaseerd op een training? Vind ik een beetje kinderachtig!