Denisejazz schreef:Het is alleen lastig omdat ik vanwege school/stage er niet in de ochtend kan zijn, meestal kom ik in de middag na school.
Ik weet niet of het proces dan vertraagd als ze maar 1 keer per dag krachtvoer krijgt.
Ruwvoer word verdeeld in de wei over de groepen, ik durf niet precies te zeggen hoeveel ze krijgen. Ik heb gevraagd of ze op stal kan staan s'avonds met ruw voer, alleen ik denk niet dat dat gaat lukken.
Is er niemand op stal die een keertje extra wil voeren voor je? Er is toch altijd wel iemand in de ochtend lijkt me?
Ik schrik wel enorm van de verschil in foto's.
Ik vind het echt top dat jij je zo inzet voor dit paardje. Echt super! Jammer dat de eigenaren niet de verantwoordelijkheid op zich nemen om eens bloed te laten afnemen. Paardje is imo uiteindelijk hun verantwoording.
Zeker ivm voeren is het heel belangrijk om te weten of ze cushing heeft of niet. Cushing kan ook een reden zijn van spierverlies.
Je kan even kijken op ppidbijpaarden.nl. Hier kan je die gratis test op terug vinden. Of ff googlen. Wel even naar de einddatum kijken natuurlijk
Misschien is een schepje zeewier door het voer een idee? Zit vol met mineralen en kan helpen met verharen.