Jij verdient echt diep respect. De liefde van je leven zal trots op je zijn en is zeker bij je. Wat een kracht heb jij om dit zo door te pakken meid. Heel veel sterkte en succes voor de toekomst!
Lizanne, respect dat je zo door blijft gaan! Je show in Stabroek was echt de moeite, heb wegens omstandigheden maar de helft gezien, maar het zag er goed uit!
Prachtig filmpje, ik was er door ontroerd. Ook ik heb enorm veel respect voor je dat je zo doorzet en je leven weer probeert op te pakken. Hele dikke knuffel en nog veel sterkte met dit grote verlies.
xApple
Geplaatst: 19-05-15 14:48
Jeetje ik krijg er kippenvel van.. Ik vind het echt zo rot voor je.. Echt zo erg. Het zal je maar gebeuren.
Echt respect dat je doorgaat en dit doet. Ik geloof er heilig in dat de mensen die we verloren hebben op ons neerkijken en op ons wachten. Hij zal vreselijk trots zijn dat je dit doorzet Heel veel sterkte toegewenst.
NienSCHaap
Geplaatst: 19-05-15 15:00
Meid, ik kan niet anders zeggen dan RESPECT
Je zit in een hele moeilijke tijd, maar toch sta je niet compleet stil... Blijf je dromen volgen en geniet, want dat is het waard Knuffel..
Ik weet niet wat ik moet zeggen... Maar ik kan niet wegklikken zonder een reactie te plaatsen...
Het zijn slechts woorden, maar woorden zijn voor mij, een persoon die je niet kent, de enige manier om je te vertellen hoe ik je bewonder. Je kracht om door te gaan met het leven, Je kracht om jullie gezamelijke droom te verwezenlijken. Wat ben je sterk en wat heb je een schitterend eerbetoon voor je grote liefde gemaakt. Ik weet zeker dat hij weet en ziet wat je doet en dat hij trots op je is.
Joanne1987
Geplaatst: 19-05-15 23:07
Voor dit alles bestaat maar 1 woord met daarna niks meer als stilte en diep respect, WAUW...
heb getemt voor uitgelicht, is het minste wat je verdient