Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brainless schreef:mrie schreef:Niet Kwee,.... kween
Kwenen zijn nooit vruchtbaar. Je vind ze ook onder schapen, geiten en lama's en vast nog wel meer zoogdieren met een pre-natale hormonenoorlog
Klopt, en ook bij runderen.
Als er een tweeling wordt geboren (stier en koe) dan is er bijna 100% kans dat de koe onvruchtbaar is.
MirZam schreef:Wat bijzonder!!De buitenkant is wel degelijk anders. Ze heeft geen vulva, geen baarmoeder en eierstokken (die laatste twee weten we door de operatie, andere is duidelijk zichtbaar ). Ong 15 cm onder haar anus zit een kleine naar achter gerichte penis. Ze plast dus naar achter, in de houding van een Merrie. Ik heb daarom wel haar staart gevlochten, het komt er anders recht in.. Ze had dus testikels, maar heeft ook uiers. Het is dus echt van alles wat.
tiwi1969 schreef:Ik vind het super dat je Dana een kans geeft op een normaal leven. Gelukkig is ze in goede handen terecht gekomen en niet via de handel verdwenen.
freakish1977 schreef:Danie!! leuk topice Mir!!
We zijn hier blij met haar op stal en Flynn is haar beste vriendje.
Die is, nu ze gecastreerd is, ook wel een beetje in de war, want als volle hengst zijnde merkt hij nu echt wel verschil, zijn speelmaatje (medehengst) is nu eigenlijk een beetje weg, en wat ze nu uitstraalt is voor hem (en ons) een beetje onduidelijk.
wat we wel merken is dat de andere ruinen niet bij haar in de buurt mogen komen, die worden resoluut weggejaagd door Flynn, de beschermheer
[ Afbeelding ]
Nimber schreef:Heel bijzonder! Goed van je dat je haar hebt laten castreren. Volgens mij sta je als fokker ook vreemd te kijken als je na de geboorte checkt of je een merrie of hengst hebt.
DeMolenhoek schreef:.Kozbi schreef:Wacht.. Ze is dus transgender?
Eigenlijk wel cool haha!mooi paardje trouwens ook!
Transgender is iemand die of man of vrouw is fysiek, maar mentaal/gevoelsmatig het tegenovergestelde, niet? Terwijl Daan gewoon niet echt een geslacht heeft, lijkt mij
Hoop dat ik juist zit
Brainless schreef:KoudbloedKim schreef:Heel bijzonder!
Wat voor geslachtsdeel heeft ze dan? Hoe plast ze?
Er hoeft aan de buitenkant niets vreemd te zien te zijn.
Een kween is een vrouwelijk dier met 1 of meerdere mannelijke geslachtskenmerken.
Testikels is de buik is 1 van de meest voorkomende, en daar zie je aan de vulva niets van.
Kozbi schreef:DeMolenhoek schreef:.
Transgender is iemand die of man of vrouw is fysiek, maar mentaal/gevoelsmatig het tegenovergestelde, niet? Terwijl Daan gewoon niet echt een geslacht heeft, lijkt mij
Hoop dat ik juist zit
Volgensmij niet hoor haha. Dat is transsexueel.
Lianne schreef:Brainless schreef:
Er hoeft aan de buitenkant niets vreemd te zien te zijn.
Een kween is een vrouwelijk dier met 1 of meerdere mannelijke geslachtskenmerken.
Testikels is de buik is 1 van de meest voorkomende, en daar zie je aan de vulva niets van.
Aha okay, ik zat ook even te bedenken hoe je hebt besloten Dana een merrie te noemen maar het is dus een merrie met mannelijke geslachtskenmerken. Interessant om te weten