Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
S_uus schreef:Setteli schreef:Ik heb je een paar jaar geleden op de Almelose Ruiterdagen in de ring gehad. Toen was je nog zo onzeker. Leuk om te zien dat jullie nu al zover zijn gekomen!
Oh !ik herinner het me! We hadden daarna ook even Bokt contact toch?
De onzekerheid is inderdaad een stuk minder, maar zit er zeker nog wel haha .
Dank je wel !
Ben je dit jaar ook in Almelo aan het jureren?
Setteli schreef:ja klopt! Maar toch al mooi in de M!
nee dit jaar niet jureren, maar lekker zelf meedoen! Maandag en Woensdag start ik in de B met m'n vierjarige!
Thesserd schreef:Wat een gave haflinger zeg
Enneh, ik ben normaal niet zo van het 'zeuren' in dit soort topics, maar moet het toch even kwijt...Zit dat sperriempje niet heul erg strak? Lijkt zo erg te knellen...
Lous schreef:Wauw, daar is hij weer.
Zat laatst nog te denken, ik ken jullie al sinds dat Asra nog een kleuter was en moet je nu eens zien.
Op naar het Z!
danoesje schreef:Heee Suuske,
jij hier?
Ik weet nog zooo goed dat we ooit samen een mini-buitenritje wilden maken, wat een puppy-paard was ie toen he! Hij blijft gewoon echt heeeeeel erg gaaf!
S_uus schreef:Thesserd schreef:Wat een gave haflinger zeg
Enneh, ik ben normaal niet zo van het 'zeuren' in dit soort topics, maar moet het toch even kwijt...Zit dat sperriempje niet heul erg strak? Lijkt zo erg te knellen...
Dank je wel !
Nee die zit zeker niet te strak, ik zal je straks een foto maken van hoe ie zit en daarop is ook duidelijk te zien dat ie altijd op dat gaatje zit.
Sterker nog , enkele weken geleden vroeg iemand of ie te los zat ... omdat ie er niet 'voor niks zit'.
Ik vind het geen 'gezeur' maar 'heul erg' vind ik wel heul erg overdreven
S_uus schreef:Nessie schreef:Ziet er netjes uit!
Ik had jouw 'nieuwe?" nog nooit gezien (zit ook nooit meer op bokt haha) Maar die mag er ook zijn !
Leuk!
Heb je Wolder verkocht?Vond hem ook altijd een gaaf dier!
Nessie schreef:Wolder is naar Duitsland verkocht daar heb ik mijn ander(e, zat er nog 1 in die heb ik ook nog) voor teruggekocht. Maar klopt wel jij 2 jaar geen topic en ik heb haar zo'n 2/2.5 jaar.
Jullie doen het wel goed in de sport, leuk om te zien!
Birmaantje schreef:Leuk topic van je kanjer! Jullie zijn goed bezig en zijn een leuke combinatie om na te kijkenMooie foto's en dat rood staat jullie goed.