Prachtig paard! Wel aan de dikke kant inmiddels Ik zou 1 van de black foto's uitvergroten.
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-15 07:54
Ik wordt zo blij van jullie reacties Ze is niet alleen mooi maar ook echt ontzettend lief, voor mij een once in à life time paard
Bellatrix: Momenteel zijn we bezig met dressuur, ik wil graag eerst dat ze die basis goed kent. Ik twijfel nog steeds om straks over te gaan naar western..
Ze is nu ook gedekt door Kharamel van Faline hier op bokt, dus straks komt het rijden even op een laag pitje!
Tineke; Klopt, ze staat sinds 3 weken op de weide en dat is haar al aan te zien. Maar ik hou het in de gaten hoor!
Het eerste wat ik dacht bij het zien van de foto's: UITGELOOT voor fotomeetings???? Jeetje wat een gemis voor alle fotografen zeg.. wàt een geweldig knap bijzonder paard!!
Wat een practhtige foto's wat heb je trouwens ook een superleuk paard!
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-15 09:58
Wat een super lieve en leuke reacties allemaal, ik vind de laatste foto ook echt heel erg mooi.. Lastige keuze, misschien toch maar 4 kleintjes en dan naast elkaar aan de wand.
Bellatrix: Als het een merrie is wil ik het graag houden
Tyleysmiley & Clau1981: Wat een onwijs mooi compliment, ik denk dat het komt doordat ik alleen mobiele telefoon foto's had. Dan krijg je niet zo'n goed indruk van het paard. Met deze foto's gaat het vast lukken .
Elle: Ze wordt a.s. maandag gescand op dracht.. duimen dus!
Wat een prachtige foto's heeft Justine van jouw knapperd gemaakt! Ze komt heel mooi tot haar recht zo. Prachtig met die 2 verschillende ogen. Wees daar maar heel zuinig op!