guusje_h schreef:Paarddopette schreef:Jullie gaan snel zeg! Mijn eigen pony staat hier ook, en verplaatsen van het lease paard is geen optie. Ik vind ook dat ik niet zomaar weg kan gaan door hun..
Verder ga ik zeker de eigenaar inlichten. Vorige keer toen we woorden hadden ook al gedaan.![]()
Ik heb zelfs het hoofdstel moeten verstoppen... En heb mijn zadel ook al aangetroffen zonder stijgbeugel, maar dat was een ander verhaal, als ik dat moet typen pff..
Vertel maar hoor
Ik ging naar stal, pakte het halster en zei; Hè mijn halster is nat. ''Ooh zegt meid 1, dan lekt het!''. Nou oké goed?
(De dag ervoor had het geregend en ik was niet op stal, zij wel).Ik was mijn lease paard aan het poetsen, en klaar te maken om te rijden. Opeens komt meid 1 aanlopen met mijn zadel en hoofdstel (had ik nog niet uit mijn locker gepakt), ik dacht wat krijgen we nou, ze heeft de spullen voor mij gepakt. Ik ging er verder niet op in. Ondertussen zei ze: Oeps, ik ben blijven haken met de stijgbeugel in de kast, nu ligt hij er af.
Ik vond dit erg vreemd, toen ik de borstels had gepakt zag ik een losse stijgbeugel liggen, zonder er bij nagedacht te hebben dat hij van mijn zadel was. Er ligt hier van alles van dwalende teugels tot kar spul.
Maar ik ben ook daar niet op ingegaan. Stijgbeugel eraan, en zadel erop gelegd, en verrekt, het dekje was ook nat..
Nou moeten natuurlijk de alarmbellen al rinkelen, maar ik had totaal geen moed/puf om erop in te gaan.. en ja achteraf is dit zo stom van me geweest...
Nu ik dit schrijf realiseer ik me pas hoe ik hun ooit vertrouwd kon hebben. Want ik ging altijd gewoon normaal met hun om en we spraken ook af.
Schiet je niets mee op, wordt het alleen maar erger van!