Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Angela schreef:Knap paard hoor! Leuk om te zien dat hij steeds stoerder wordt! Wel jammer dat zijn hoofd niet helemaal schoon is, en de (ik neem aan) oude wondjes zichtbaar zijn, anders waren ze helemaal om in te lijsten!
zn hoofd was nogal een issue, mag ik echt niet bijkomen om schoon te maken
als je tips hebt? Kan zn koppie rustig aan raken en borstelen, maar water oid dan vreet ie me op denk ik hahaha :pCas123 schreef:Stoer paard ts! Maar schuurt hij zijn manen? Bij de schoft zijn zijn manen vrij kort

moonfish13 schreef:Heerlijk! Eigen of niet, ik kan me best voorstellen dat mensen een paard een paar maanden bij je parkeren hoor. Dus dat zei voor mij niet alles. Stoer peerd hoor.

jUst_eVa schreef:Hij is prachtig!!
We staan beide in uitgelicht, mariette kan trots zijn haha!
Laura12 schreef:Lijkt het nou zo of heeft hij een infinity teken op zijn achterbeen

VisibreTeam schreef:Angela schreef:Knap paard hoor! Leuk om te zien dat hij steeds stoerder wordt! Wel jammer dat zijn hoofd niet helemaal schoon is, en de (ik neem aan) oude wondjes zichtbaar zijn, anders waren ze helemaal om in te lijsten!
Idd oude wondjeszn hoofd was nogal een issue, mag ik echt niet bijkomen om schoon te maken
als je tips hebt? Kan zn koppie rustig aan raken en borstelen, maar water oid dan vreet ie me op denk ik hahaha :p
Wat een prachtig paard!