En om het stroomverlies tegen te gaan

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Gydja schreef:Wat een gaaf ideeHoeveel tijd heeft je het gekost om het zo te maken als dat je wilde?
En om het stroomverlies tegen te gaanKan amper geloven dat er überhaupt nog wel stroom op het draad stond.
Anoniem schreef:Dit is echt een briljant ideeMet die bak water met peertjes ook
Koper schreef:Anoniem schreef:Dit is echt een briljant ideeMet die bak water met peertjes ook
Ik had dat eens met appels gezien bij een endurancewedstrijd. En toen dacht ik: die paarden lopen óók veel. Dus ja
Cheyenne26 hij is er nog niet hoor. Maar hij gaat wel eindelijk de goede kant op. En ook Pony is erg opgeknapt: de hb is bijna uitgegroeid en ze begint al een beetje een mening te krijgen en initiatief te laten zien. In het begin wachtte ze maar af tot er iets voor haar georganiseerd werd maar nu is zij bij voorbeeld vaak degene die het voortouw neemt wanneer er als gekken gesjeesd en gebokt gaat wordenDier is 25 maar in d'r hoofd is ze 6.
Koper schreef:Die pony (zweetvos) is 25 he. Vos wordt volgende maand 16. Vorig jaar had ik 'm te koop staan omdat ik maar geen fijne plek voor 'm kon vinden. Steeds had hij weer vage kwaaltjes door het ruwvoer of door stress in de groep. En nu niet meer. Het is nu voor het eerst dat alles klopt