speurneusc schreef:mmm leuke foto's maar toch mis ik wat,
iets wat heeeel belangrijk is op bokt en waar je nu niemand over hoort..
Ooit een prinses met een cap gezien?
Leuke foto's hoor, brave pony zo te zien en samen zijn ze om weg te smelten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ylvy schreef:Ik ken de moeder en de prinses beiden,
Ze rijd normaliter nooit zonder cap en moeder heeft haar ook aangeleerd dat het niet veilig is.
Dit is de eerste keer dat ik haar zonder cap zie en ik kom er toch al 2/3 jaar.
( Ik geef je absoluut gelijk, maar ik weet dat ze dit nooit doet )

( onder het genieten door, want IK heb vroeger ook hele onverantwoorde dingen gedaan waar het pony's en ponyrijden betrof dus is het niet aan mij om daar over te oordelen. Bovendien snáp ik de opzet van de foto's en die is gewoon héél leuk gelukt!! Super leuk voor later en een mooie combie!!)
RaafSmits schreef:Ik moet hier gewoon vreselijk om lachen( onder het genieten door, want IK heb vroeger ook hele onverantwoorde dingen gedaan waar het pony's en ponyrijden betrof dus is het niet aan mij om daar over te oordelen. Bovendien snáp ik de opzet van de foto's en die is gewoon héél leuk gelukt!! Super leuk voor later en een mooie combie!!)
Máár;
Ik zie dus inderdaad ook een meisje met blóte voetjes óp een pony, ín een jurk zónder cap, zónder zadeltje.......en de reacties daarop van bokt leden gaan van zoet tot mier zoet......
Waar ánders heel bokt op zijn achterste benen staat met commentaar en zelfs al uitgelicht op het matje wordt geroepen om hun verantwoording te nemen over onverantwoordelijk gedrag en voorbeeld functies.
Die bokkers zitten waarschijnlijk op het werk, moeilijke knopen door te hakken en serieuze zaken op te lossen.
IK zou het anders niet kunnen verklaren??!!
Of zijn de reacties van de gemiddelde bokker gewoon "hoe de wind waait "en tot welk vriendenclubje de inzender behoort???