Toen ik een paar weken terug bij jullie was en we langs hem op liepen vertelde Huub dat het hackney kruising was, waarop ik zei die kan dan vast aardig bewegen. En jee dat kan hij hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lobkew schreef:Die is knap!
Toen ik een paar weken terug bij jullie was en we langs hem op liepen vertelde Huub dat het hackney kruising was, waarop ik zei die kan dan vast aardig bewegen. En jee dat kan hij hoor

Macchiato schreef:Wat een knappe vent zeg! Gefeliciteerd!
Ik heb alleen 1 vraagje: Waarom zijn zijn manen achter zijn oren zo ver weggeschoren/geknipt?
Dit is eigenlijk nog niet eens zo heel ver weggeschoren trouwens. Bij (amerikaanse) miniatuur paarden wordt het vaak nog veel verder weggeschoren om de nek/hals mooier uit te laten komen. Bij Bentley is het nog niet de helft zo ver weg geschoren trouwens, alleen wel iets verder dan we in eerste instantie wilden. Meneertje was namelijk niet erg braaf meer met het scheren van z'n hoofd en rondom zijn manen waardoor we ietsje uitschoten..
Groeit wel weer aan en echt heel verkeerd vind ik het nog niet eens staan.. 
Rebecca schreef:Is er ook kans dat hij grote veulens geeft door zijn moeder? , of denk ik dom