Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maargoed ik heb er eigenlijk ook 0 verstand van hoor...
Heb met nog een meisje een tijdje bij hem gelegen en uiteindelijk is hij weer opgestaan na wat pogingen... Meer dood dan levend... Ik wil hem echt heel graag overkopen maar ik ben bang dat hij de aankomende week nieteens overleefd.. T ergste vind ik nog dat er nooit naar om word gekeken, (mok aan alle vier de benen, mijt, oogontsteking dacht ik te zien, uitgehongerd en kan nauwelijks op zijn benen staan) en nu de dierenarts er bij moest komen komt mevrouw in een keer aanzetten met de hele familie... Het is echt zo'n schat van een beest
Als hij de aankomende maand haalt ga ik serieus overwegen hem te kopen, dan hoop ik net zo iets moois mee te maken als er met jou en je veulentje is gebeurd guusje_h schreef:Bij de stal waar mijn verzorgpaardje staat staat nu ook een jaarling waar echt bagger voor gezorgd word naar mijn mening. Eten geven word dagelijks vergeten, word nooit naar op of omgekeken. Diezelfde eigenaar heeft nog twee paardjes daar, allemaal graatmager. Het veulentje is vandaag door zijn benen gezakt en had een flinke dosis pijnstillers nodig van de dierenarts voordat hij na 4x proberen weer overeind kwam, naar stal werd geleid en weer ging liggen.Heb met nog een meisje een tijdje bij hem gelegen en uiteindelijk is hij weer opgestaan na wat pogingen... Meer dood dan levend... Ik wil hem echt heel graag overkopen maar ik ben bang dat hij de aankomende week nieteens overleefd.. T ergste vind ik nog dat er nooit naar om word gekeken, (mok aan alle vier de benen, mijt, oogontsteking dacht ik te zien, uitgehongerd en kan nauwelijks op zijn benen staan) en nu de dierenarts er bij moest komen komt mevrouw in een keer aanzetten met de hele familie... Het is echt zo'n schat van een beest
Als hij de aankomende maand haalt ga ik serieus overwegen hem te kopen, dan hoop ik net zo iets moois mee te maken als er met jou en je veulentje is gebeurd
Hoop dat hij eeuwig kan genieten van enorme groene weilanden en eindeloos veel wortels...