Van bang zorgen kind, naar gezond knuffel kind.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 12:36

Heeeel mooi verhaal en erg mooie foto's erbij!! Veel geluk voor jullie samen!

enamorada

Re: Van bang zorgen kind, naar gezond knuffel kind.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 12:37

Heb je enige informatie van de ouders van je prachtige veulentje?

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 12:45

Ik vind haar er op de 1e foto's ook niet echt slecht uit zien eerlijk gezegd, maar
misschien vertekent het gewoon erg :)

Fijn dat het zo goed met haar gaat ! Veel geluk samen :D

Mistral_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 13:04

guusje_h schreef:
Heb je enige informatie van de ouders van je prachtige veulentje?

Nee helaas niet ... het enige wat ik weet is haar geboorte datum
ook zeiden ze dat t een hafflinger x nrps is, maar zie van beiden er niks in terug ...

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:07

Ik had eerder iets kwpn bloed verwacht met die lange stelten := Maargoed ik heb er eigenlijk ook 0 verstand van hoor...

Mistral_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 13:14

guusje_h schreef:
Ik had eerder iets kwpn bloed verwacht met die lange stelten := Maargoed ik heb er eigenlijk ook 0 verstand van hoor...

Heb die mensen waar ik dr van gekocht heb een mailtje gestuurd, of er bij hun meer bekend is over haar ouders, en of er nog veulen fotos zijn!

Mamaloutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 16:27

Tja, dik is ze niet. Maar graatmager in de zin va een " mager hoopje ellende " vind ik nog steeds erg overdreven. Een hoopje ellende heeft m.i de oortjes er niet zo alert op staan en ziet er niet zo uit, heb ik toch andere voorbeelden van. Maar goed ik zal het vast verkeerd hebben.
Desalniettemin vind ik het een erg leuk diertje en wens ik je er veel geluk mee!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:07

Bij de stal waar mijn verzorgpaardje staat staat nu ook een jaarling waar echt bagger voor gezorgd word naar mijn mening. Eten geven word dagelijks vergeten, word nooit naar op of omgekeken. Diezelfde eigenaar heeft nog twee paardjes daar, allemaal graatmager. Het veulentje is vandaag door zijn benen gezakt en had een flinke dosis pijnstillers nodig van de dierenarts voordat hij na 4x proberen weer overeind kwam, naar stal werd geleid en weer ging liggen. |( Heb met nog een meisje een tijdje bij hem gelegen en uiteindelijk is hij weer opgestaan na wat pogingen... Meer dood dan levend... Ik wil hem echt heel graag overkopen maar ik ben bang dat hij de aankomende week nieteens overleefd.. T ergste vind ik nog dat er nooit naar om word gekeken, (mok aan alle vier de benen, mijt, oogontsteking dacht ik te zien, uitgehongerd en kan nauwelijks op zijn benen staan) en nu de dierenarts er bij moest komen komt mevrouw in een keer aanzetten met de hele familie... Het is echt zo'n schat van een beest :') Als hij de aankomende maand haalt ga ik serieus overwegen hem te kopen, dan hoop ik net zo iets moois mee te maken als er met jou en je veulentje is gebeurd

Mistral_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 18:43

guusje_h schreef:
Bij de stal waar mijn verzorgpaardje staat staat nu ook een jaarling waar echt bagger voor gezorgd word naar mijn mening. Eten geven word dagelijks vergeten, word nooit naar op of omgekeken. Diezelfde eigenaar heeft nog twee paardjes daar, allemaal graatmager. Het veulentje is vandaag door zijn benen gezakt en had een flinke dosis pijnstillers nodig van de dierenarts voordat hij na 4x proberen weer overeind kwam, naar stal werd geleid en weer ging liggen. |( Heb met nog een meisje een tijdje bij hem gelegen en uiteindelijk is hij weer opgestaan na wat pogingen... Meer dood dan levend... Ik wil hem echt heel graag overkopen maar ik ben bang dat hij de aankomende week nieteens overleefd.. T ergste vind ik nog dat er nooit naar om word gekeken, (mok aan alle vier de benen, mijt, oogontsteking dacht ik te zien, uitgehongerd en kan nauwelijks op zijn benen staan) en nu de dierenarts er bij moest komen komt mevrouw in een keer aanzetten met de hele familie... Het is echt zo'n schat van een beest :') Als hij de aankomende maand haalt ga ik serieus overwegen hem te kopen, dan hoop ik net zo iets moois mee te maken als er met jou en je veulentje is gebeurd

damn wat een zielig verhaal zeg ... hoop dat die het overleeft en die bij jou een mooi en gelukkig leven mag leiden, en op mag groeien tot een mooi dier.
snap niet dat dat soort mensen dieren kunnen hebben, en niet gelijk in beslag genomen worden door een dierenarts ...

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 19:53

vannacht is hij ingeslapen... Arme beestje kwam niet meer overeind. |( Hoop dat hij eeuwig kan genieten van enorme groene weilanden en eindeloos veel wortels...

Mistral_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 19:14

guusje_h schreef:
vannacht is hij ingeslapen... Arme beestje kwam niet meer overeind. |( Hoop dat hij eeuwig kan genieten van enorme groene weilanden en eindeloos veel wortels...

Zucht ... wat sneu zeg! :(
Maar beter voor m denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:18

Wat een mooi, bijzonder verhaal zeg! En prachtig paardje. :+:
Wat fijn dat ze bij jou terecht is gekomen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:23

Inderdaad beter... Dit had ook nooit meer goed gekomen denk ik. :n Y;(

High_Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:26

Wat mooi dit! Je veulen boft met een eigenaar als jou! Leuk ding trouwens <3

ladymypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:31

woww wat heb jij dat goed gedaan Y;( ^&+

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:45

Wat een dotje. Ze boft met jou als eigenaar. Heel veel plezier met haar.

Mistral_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 15:23

bedankt voor alle leuke lieve reacties.

ben ook ontzettend gek met dr.

Afbeelding