Animal Event 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Re: Animal Event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 19:49

Ja een stukje :P Dat ie steigerde hihi en hij wilde niet liggen maar het blijft toch een ezel he :P

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 15:26

merelj93 schreef:
Ik heb alle drie de dagen met mijn ezeltje iejoor op Animal Event gestaan! Wij gaven 2x per dag een demonstratie "clickertraining met een ezel".
Heeft iemand hier ons gezien? :D

Ik had willen komen kijken, maar ik kon steeds niet weg -O-
Ik zag wel foto's voorbij komen dat Iejoor op de foto was geweest met de pony van Jocye!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 19:48

Ik vond het een gaaf weekend! Maar een paar bokkers gezien. Heb zelf niet veel over het terrein gelopen, maar nog wel even langs jouw stand, Sjoerd. Vond het dit jaar erg fijn opgezet, veel beter dan vorig jaar.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 19:51

Hhilde schreef:
Ik vond het een gaaf weekend! Maar een paar bokkers gezien. Heb zelf niet veel over het terrein gelopen, maar nog wel even langs jouw stand, Sjoerd. Vond het dit jaar erg fijn opgezet, veel beter dan vorig jaar.

Had dan even gedag gezegd :P
Niet dat ik heel veel in mn eigen stand stond, maar toch :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 19:55

Ik zag je wel, ook toen jullie al jullie dozen zondag in de bus aan het laden waren.. := Maar in de stand was je met iemand anders aan het kletsen :)

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 19:57

Jaa, ik was op tijd de voorraad in de stand al aan het inpakken..
Gewoon tussen door schreeuwen, wss een onbelangrijk persoon :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 20:00

Peerke_ schreef:
Jaa, ik was op tijd de voorraad in de stand al aan het inpakken..
Gewoon tussen door schreeuwen, wss een onbelangrijk persoon :')

Nee joh, je liep continu voor m'n auto langs :') En hahaha! Misschien wel, maar zo brutaal ben ik niet, ik wilde je ook niet lastig vallen :D

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 20:02

Ohh jij stond in de rij te wachten tot je het terrein op mocht :P

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 20:03

Ja, d'r af. Ik was best wel geïrriteerd want ik wilde gewoon naar huis :') Komt er zo'n stomme file.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 20:05

Wij hebben ons echt wel geamuseerd :')
Er is een man door het hek gereden, een vrouw heeft alles bij elkaar staan schelden want dr auto met hond stond in de zon, en ze kon niet door rijden..
Iedereen zuchten :+

LifeWithNoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 20:09

Dan heb ik jou denk ik gezien Anique161! Reed je mee op zaterdagmiddag rond een uur of 3? (Exacte tijdstip weet ik niet meer.) Was een leuke clinic.

Ezeltje Iejoor heb ik helaas gemist. Ik had je wel op mijn programma staan maar het is er niet van gekomen omdat het beide keren net kruiste met iets anders wat ik wilde zien.

Het was trouwens mijn eerste keer op Animal Event. Ik vond het een leuk evenement, met als hoogtepunt natuurlijk Pierre Fleury! Het verslag van mijn dag op Animal Event en mijn foto's (vooral van Pierre) vind je hier: http://lifewithnoah.nl/animal-event-201 ... toverslag/

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 20:11

Peerke_ schreef:
Wij hebben ons echt wel geamuseerd :')
Er is een man door het hek gereden, een vrouw heeft alles bij elkaar staan schelden want dr auto met hond stond in de zon, en ze kon niet door rijden..
Iedereen zuchten :+

Hahaha, ja, dat zal wel! Ik vroeg me ook af wie ik zou moeten doen om gewoon naar de uitgang te mogen rijden maar m'n collega hield me tegen :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 21:23

Zie dit topic nu pas, heb een emmer snoepjes meegenomen! Hij was alleen wat vol, maar die meid wat je bij je had was zo vrij om even extra hard erop te duwen. :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 21:28

merelj93 schreef:
Ik heb alle drie de dagen met mijn ezeltje iejoor op Animal Event gestaan! Wij gaven 2x per dag een demonstratie "clickertraining met een ezel".

Ja wij, uiteraard niks nieuws. Maar mijn kerel heeft zijn ogen uit staan kijken, die wist niet dat ezels ook dingen konden leren. :Y)

Ben jij overigens benaderd door Animal Event, of heb je je moeten opgeven?

merelj93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 12:07

KimD schreef:
merelj93 schreef:

Ja wij, uiteraard niks nieuws. Maar mijn kerel heeft zijn ogen uit staan kijken, die wist niet dat ezels ook dingen konden leren. :Y)

Ben jij overigens benaderd door Animal Event, of heb je je moeten opgeven?

Haha heel veel mensen denken inderdaad nog steeds dat ezels domme dieren zijn :')

Ik heb me opgegeven!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 15:33

Denken mensen echt dat ezels domme dieren zijn? Ik dacht dat iedereen wel wist dat die slim zijn :P alleen eigenwijs haha

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 15:47

Hij dacht niet dat ze dom waren, maar hij was meer in de veronderstelling dat ze ontzettend lui zijn omdat ze zo eigenwijs zijn.

Dat als je links zegt hij rechts gaat en andersom. :P

merelj93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:51

Dat klopt inderdaad wel als ezels druk voelen!
Als ik Iejoor dwing iets te doen, ook al zou hij het uit eigen initiatief wel willen, gaat hij in verzet omdat hij gedwongen wordt!!
Met een ezel is het de kunst om alles in overleg met elkaar te doen, samenwerking!
Zo heb ik Iejoor ook al zijn kunstjes aangeleerd. Als hij iets niet leuk vond dan ging ik gewoon wat anders met hem doen, absoluut geen dwang en niet boos worden!