Dat ie steigerde hihi en hij wilde niet liggen maar het blijft toch een ezel he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat ie steigerde hihi en hij wilde niet liggen maar het blijft toch een ezel he
merelj93 schreef:Ik heb alle drie de dagen met mijn ezeltje iejoor op Animal Event gestaan! Wij gaven 2x per dag een demonstratie "clickertraining met een ezel".
Heeft iemand hier ons gezien?

Hhilde schreef:Ik vond het een gaaf weekend! Maar een paar bokkers gezien. Heb zelf niet veel over het terrein gelopen, maar nog wel even langs jouw stand, Sjoerd. Vond het dit jaar erg fijn opgezet, veel beter dan vorig jaar.

Maar in de stand was je met iemand anders aan het kletsen
Komt er zo'n stomme file. 
Peerke_ schreef:Wij hebben ons echt wel geamuseerd
Er is een man door het hek gereden, een vrouw heeft alles bij elkaar staan schelden want dr auto met hond stond in de zon, en ze kon niet door rijden..
Iedereen zuchten
merelj93 schreef:Ik heb alle drie de dagen met mijn ezeltje iejoor op Animal Event gestaan! Wij gaven 2x per dag een demonstratie "clickertraining met een ezel".

KimD schreef:merelj93 schreef:Ik heb alle drie de dagen met mijn ezeltje iejoor op Animal Event gestaan! Wij gaven 2x per dag een demonstratie "clickertraining met een ezel".
Ja wij, uiteraard niks nieuws. Maar mijn kerel heeft zijn ogen uit staan kijken, die wist niet dat ezels ook dingen konden leren.
Ben jij overigens benaderd door Animal Event, of heb je je moeten opgeven?
alleen eigenwijs haha