Super fijn dat het nu mee zit en hij kan blijven. Wat een spetter!
Snorkel8
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-15 11:00
nog een paar weken dan mogen ze weer op het land, denk dat hij dan helemaal de oude is! Ik ga nog wel op zoek naar nog een extra bijrijdster voor hem, iemand die hem net zo leuk vind als ik ^_^
doemaar
Geplaatst: 08-04-15 11:02
Mooi paard. Is zijn voorpluk nou zo kort geworden? Als ik dit vergelijk met eerste foto
Wauw, hij is echt prachtig! Wat een bijzonder verhaal, het heeft zo moeten zijn! geniet maar lekker van hem, je hebt het verdiend
Snorkel8
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-15 11:04
ja klopt, en ik weet niet hoe zijn manen zijn ook dunner geworden in Limburg zijn ze zelfs een stuk afgeknipt. Ik zoek nog naar een manier om ze mooi te houden dus alle tips zijn welkom
Wat super leuk om te zien! Ik heb hem heel lang te koop zien staan, wat een super gaaf dier! Ik heb je advertentie 100 x bekeken haha, helaas nu niet de tijd en geld om een paard aan te schaffen.
Ik ben blij voor je dat je hem kan houden! Maar hij is hier ook altijd welkom
Kiekeboefje
Geplaatst: 08-04-15 11:41
Wat een prachtig en toch triest verhaal.. Veel geluk met hem! Hij is prachtig, jullie zijn gelukkig samen.
BabFer
Geplaatst: 08-04-15 12:10
TS, dat is helaas door castratie. Wellicht was hij nog niet zo lang gecastreerd toen je hem kocht en had hij nog zijn volledige bos.
Hier idem, voorpluk is ingekort van neuslengte naar ooglengte. Castratie en schuren. Heb wel de indruk dat het nu al iets langer is dan enkele maanden geleden.
Meestal helpen vitaminesupplementen wel voor een gezonde haardos.
Snorkel8
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-15 12:14
Oh dat zou best kunnen! ik heb altijd gedacht dat hij laat gecastreerd is omdat hij zeker toen nog wel hengsten gedrag kon vertonen. (hij is nog steeds wel dominant tegen andere)
hij schuurt gelukkig niet, wel heeft zijn paddock buurman laatst een stuk van zijn voorpluk afgebeten (zijn 3e oor zeg maar)
wat voor vitamine supplementen? ik heb ook al een topic gehad over helpen verharen, dit jaar gaat het voor het eerst allemaal goed (wel eens 3 keer moeten scheren, in Limburg is hij niet geschoren dus dat was drama, dit jaar 1 keer geschoren en nog mooi in zijn vachtje en nu lekker verharen) het kost hem alleen veel energie.
RomySmink
Geplaatst: 08-04-15 12:17
mooi paard zeg! Fijn dat je hem kon houden! Ik ken het gevoel vreselijk gevoel..