ik heb me aangemeld voor m1 dressuur (eerste keer starten) en pas de deux met een vriendin van mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zou het wel leuk vinden om terug te kunnen kijken.
. Zal ze straks uploaden. Geen topkwaliteit..vriendlief wilde oefenen met zelf scherpstellen xD
heb ook leuke resultaten gehaald.
(stuk relaxter dan op een "normale" wedstrijd als ik heel eerlijk moet zijn
)
Kim_97 schreef:Ik vond de haflinger die bij het springen meereed (manchester) wel echt ontzettend gaaf!
Jij hebt ook een leukerd! Ik heb weer een puntje erbij in het M2 dressuur en was eerste en heb heerlijk gereden. Manchester liet zich goed rijden en de middendraf kwam er lekker uit. Springen 1e ronde foutloos en barrage 1 balkje maar lekker gesprongen en daar ging het om.
Mnon1994 schreef:Heb helaas niet zo fijn gereden, pony vond het weer eens nodig om flink te bokken.
Wat ik een raar puntje op mijn protocol vind.. mijn pony moet meer in de oprichting lopen, terwijl ik een B proefje rijd... pony loopt prima nagevelijk, maar oprichting in de B hmmm er word steeds meer gevraagd.
jammer dat je het niet aan de jury gevraagd hebt, die blijven namelijk daarvoor tot na de prijsuitreiking aanwezig
en het zijn ook gewoon mensen
die vaak graag verdere uitleg willen geven

Denk namelijk niet dat ze met "meer in oprichting" een oprichting zoals in hogere klasses gevraagd wordt bedoelde, maar zoals gezegd dat blijft nu gissen...