@galaxyfizzy ja dat is Happy
Morgen tussen 10 en 11 koffietijd komen, zie je ze allebei nog eens voorbij komen 
@Rebecca ja ik kwijl zelf ook nog elke dag weg als ik hem zie
Nog nooit zo dol geworden op een paard in zo'n korte tijd
@L_Ruiterhuis volgens de vorige eigenaar komt de spanning hoogstwaarschijnlijk door een gebroken wolfstand waar hij daarvoor mee doorgereden is en dus rijden nog koppelt aan pijn, dat is gelukkig iets wat er vrij snel uit kan gaan
Hij is in Spanje gereden met een stangbit (zag ik aan een filmpje) en daarna bij de vorige eigenaar opgepakt met een leren kaptoom waar hij wel goed op reageerde.
@ 6marly6 ik zal zo af en toe een topic plaatsen hoor 
@Ivy_ gruwelijk brutaal met heel veel praatjes, maar aan de andere kant enorm lief en meewerkend, voor mij HET perfecte paard 
@EngeltjeS prins heb ik er al bij! (heeft niks met paarden, maar Django vind hij zelfs erg leuk
)
Volgende topic, geen idee! Zal misschien een VD-ITP gaan worden 

@Jessica24 zelf ben ik ook héél benieuwd hoe hij de komende maanden en jaren vooruit zal gaan... Als hij zo door blijft veranderen.....
@Ansie echte mannen dragen roze
Ik kan inderdaad merken dat het vrije werk en spelend grondwerk hem énorm ligt en ook uitdaagt om meer van zichzelf te laten zien. Hij bloeit er echt door open en geeft hem een hoop trots gevoel. Hij vind vooral zichzelf érg knap als hij iets goed doet 
Het rijden heeft ook totaal geen haast, is leuk als ik straks kan buitenrijden enzo maar heeft voor mij totaal geen prioriteit 
@Foogul haha ja! We waren daar voor agility training met mijn zusje voor op EquiDay! Winnie is Django zijn vriendinnetje 
@finalytrue Django is 1.62 en ik ben zelf ook niet zo giga: 1.70
Maar hij kan vooral een meter groeien door zijn ego 
Verder iedereen bedankt voor de onwijs leuke reacties, en jeej, uitgelicht