Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Het spijt me maar ik word er niet blij van. ik vind jou serieus nog lang niet klaar voor het M. Als zo keek en ik wil echt niet banketstaaf zijn, had ik niet verwacht dat je al uit de b was eigenlijk
ook een oorzaak van het zwabberende onderbeen kan zijn, hoeft niet. Wat me wel zorgen baart, hij loopt niet altijd goed van achteren, het lijkt alsof hij ook gewoon moeite heeft met het wijken voor het rechterbeen, dus zijn rechterbeen/heup toch eens een keer laten controleren. M betekend de kont er onder zodat het van voren licht word, dat zie ik hem nu totaal nog niet doen maar dat komt met training wel goed, maar zorg dat hij dat lichamelijk ook kan. 
Peelie schreef:Echter zodra ik op wedstrijd ben, komt er een deel spanning bij kijken vanwegen die nieuwe locatie waardoor ik anders ga rijden en het te perfect wil doen, waardoor ik ga lopen prutsen. Niet handig, i know, maar wel wat ik doe (ik praat het dus niet goed oid)
? 

Moest er erg om lachen!