Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ga meteen Edwin even mailen . Moet geen kapotte pony hebben namelijk . Was me niet eens opgevallen dat hij echt zo slecht lag. Bedankt voor het opmerken ik ga er naar laten kijkenlittle_birdy schreef:Dankjewel maralyn hier kan ik weer wat mee. Ligt hij echt zo slecht. Ga meteen Edwin even mailen . Moet geen kapotte pony hebben namelijk . Was me niet eens opgevallen dat hij echt zo slecht lag. Bedankt voor het opmerken ik ga er naar laten kijken
Edit.
Ik rij ze ook echt op heel licht contact. Zoals ik eerder zei als je te veel contact pakt gaat ze gewoon stilstaan
little_birdy schreef:Klopt cin ze moet veeeel meer gaan dragen nog heb je helemaal gelijk in. Dit kost gewoon tijd . Zou niet goed zijn als ze binnen 1 maand al de juiste spieren opgebouwd zou hebben :p . Ben ze nu ook veel aan het schakelen . Terug weer vooruit en terug. Merk echt net iedere keer rijden dat ze vordering boekt.ze liep gisteren nog met rijden continu over de schouder weg vandaag stuk minder. Wat het hangen betreft dit ze echt niet . Het lijkt misschien doordat ze op de voorhand komt maar ze heeft zo'n zacht bekkie. Ik rijd eigenlijk met zo'n lichte hand dat er eerder geen verbinding is dan wel
Snap alleen niet dat je niet een paard met een hogere schoft hebt gekocht aangezien dit je nieuwe pony is, vond je beter op een paard passen. Maarja als de klik er is dan is die er natuurlijk. Veel plezier nog samen
Ik ben eigenlijk er nog niet helemaal uit wat ik het nou vind: beter of gelijk of wat dan ook. Slechter wil ik het sowieso niet noemen! Ik kijk uit naar meerdere updates en te lang of niet: ik denk dat je pas later daar een echte conclusie over kan trekken. Train maar eens lekker verder en zoals het altijd tegen mij gezegd wordt: "probeer de knopjes te vinden!" (Wat werkt en wat niet, hoe reageert ze op wat!)
laag begonnen. En uiteindelijk een flink dikke hoge stam gepakt. Ze heeft de eerste heel licht 1 maal aangetikt en daarna sprong ze er perfect overheen .(omg heb ik weer een spring pony !!!)