Helaas kom ik die dag net terug van vakantie en weet nog niet hoe laat, anders had ik graag meegedaan. Ik duim voor volgend jaar en wens iedereen veel plezier!
Wie kan mij vertellen of je met deze rit ook een paard en pony combinatie mag zijn? Want zie alleen maar staan op de flyer, of paard of pony combinatie
mirmar
Geplaatst: 20-03-15 10:54
Ja hoor, tuurlijk mag dat, je ziet een heleboel verschillende combi's. Ook wel mensen die te paard met menners mee rijden. En ken iemand die met haar haf met haar zoontje met een shet mee gaat, geen probleem!
Vervoer is geregeld, nu maar ff doortrainen met buitenritjes
Vientje
Geplaatst: 26-03-15 17:24
Hier zouden we voor het eerst mee gaan doen: vervoer is mogelijk, gezellige club stalgenootjes mee, al maanden de buitenritten op aan het bouwen (een wekelijks rondje Tripsbos is helaas niet genoeg als training voor 25 km ), optimaal voorbereid en heel veel zin in....staat paard gisteravond katskreupel met een hoefzweer
Hopen dat het een kortdurend zweertje is, maar ik vrees dat het hem ook dit jaar weer niet gaat worden Nou ja, als paard gauw maar weer lekker in haar vel zit ben ik allang blij, maar zuur is het wel.
Hihi blingpiggy moest ff een check aangezien op goorechtruiters alleen maar stond paard en pony combi Idd flink trainen, jammer dat het weer niet mee gaat werken het weekend
Ach vientje wat sneu, nou sterkte met je paard
mirmar
Geplaatst: 27-03-15 10:35
Doet er iemand van jullie ook mee met de rit in het Lauwersmeergebied op 18 april?
Heb het gelezen, ziet er leuk uit. Als ik vrij ben doe ik dat misschien ook nog wel. Kan er alleen niet op uit maken of ze ook manege paarden beschikbaar stellen. Ken nl een meisje wat het mss ook leuk zou vinden om mee te doen. Enig idee hoe je daarachter zou kunnen komen?
Nee idd, stalgenootje wou ook huren maar kreeg het niet voor mekaar. Dolfing doet dat ook al wat jaren niet meer toch, vrachtwagen vol paarden voor de verhuur?
Mijn paard lijkt sterk aan de beterende hand wbt haar hoefzweer, vandaag is ze iig in stap rad en de voet lijkt weer volledig normaal. Morgenavond maar eens kijken hoe het er in draf voorstaat, als ze dan rad is mag ik haar gewoon weer volledig oppakken (heeft ze nog geen week rust gehad). Blijven duimen dus, wie weet heb ik dikke mazzel en kan ze toch mee
mirmar
Geplaatst: 29-03-15 17:18
Die van mij heeft wegens omstandigheden ook weinig gelopen maar als ik een week van te voren kan rijden (ga altijd naar buiten) dan heb ik er geen problemen mee. Heb geen haast dus tempo hoeft niet te hoog te liggen. Maar moet eerst nog zien of ik wel vrij ben anders gaat het sowieso niet door voor mij en zo wel moet ik nog iemand vinden om samen mee te rijden, ben maar alleen helaas.
Hier wel aan het trainen maar het weer laat ons in de steek... Als er ook veel regen voorspelt is haak ik sws af, de luxe om bij erger regen te kunnen worden opgehaald is er niet!
Mochten de weersvoorspellingen bagger slecht zijn, gaat het dan wel door? Of kan het zijn dat ze het dan aflassen?
Het is in het verleden wel eens afgelast ja. Ik laat het ook even van het weer afhangen. Ik wil met de wagen, en ik weet hoe de paden in de buurt zijn als het veel geregend heeft
Ja precies dat weet ik ook en de mijne zit niet dik in het haar dus als die klets nat regent staat ze te trillen... Met dat ik zelf ook een koukleum ben en dan zelf ook tril als een rietje
WendyBZ
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-15 11:14
Uitrijdeken mee voor de pony en zelf een goede regenjas aan
Ja dat is zo maar daar doe ik ons geen plezier mee aangezien je wel een poos onderweg bent. Dus laat het van het weer afhangen
Vientje
Geplaatst: 30-03-15 12:09
Als het echt prutweer is gaan wij ook niet hoor. Vorig jaar zijn de stalgenootjes tot op de onderbroek natgeregend, dat feestje gaat niet in de herhaling