Fijne proef om te zien!Hey wat leuk bij de eik, daar heb ik een paar maand geleden oefen dressuur gereden
Netjes hoor, wat voor niveau is F12 vergeleken met de reguliere wedstrijden?Gefeliciteerd met je winstpunt
Ineke2 schreef:Netjes hoor, wat voor niveau is F12 vergeleken met de reguliere wedstrijden?Gefeliciteerd met je winstpunt F12 staat gelijk aan l niveauVerder heel netjes gereden, vind je zit heel netjes maar je werd ook vierde in de zit competitie!
F12= L is een promotiepraatje van de FNRS. Bij KNHS-wedstrijden kan de gemiddelde F12-ruiter absoluut niet meekomen in de L. Echt niet.
Netjes gereden, Alleen vergeet je de hoeken soms volgens mij .KNHS- wedstrijden zijn gewoon heel anders dan FNRS.FNRS let op andere dingen dan de KNHSMaar ik denk wel dat iemand die in de f12 rijdt prima in de L kan starten hoor.
Bedankt voor alle complimenten weer, vind het zo leuk om te lezen Geen idee Sonja, ik kreeg alleen mijn eigen punten te horen van Ivonne. F12 wordt inderdaad vergeleken met L1, denk alleen dat het per ruiter en paard verschilt of ze het ook echt in de L1 waar zouden kunnen maken.