Met Odin en Mireille op buitenrit :#

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 17:53

Marieke_456 schreef:
Gelukkig staat er niet bij de foto's wie wie is en dat wil ik graag zo houden! :@

vlnr: Ik, Marieke en Danielle Tong uitsteken Knipoog Haha!
Zo, dan weten ze dat ook weer Knipoog

Maar goed. leuke foto's!! Ik lig hier echt helemaal in een deuk!! Haha!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 18:20

haha leuke foto's!! Tong uitsteken

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:32

kei lieve foto's hee! Mirei en odin kunnen echt schattig kijken!

Zo te zien hebben jullie een leuk dagje gehad *LOL*
odin heeft idd een mooi hoofdstel!
en wat lief hoe mirei daar staat te eten!!! helemaal in dr uppie zich van niks bewust zijnde! OK dan!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 19:21

Leuke fotos, al vind ik het erg gevaarlijk dat je je paardje zo op de weg laat staan..

En geen cap op Verward

Maar verder leuke paardjes

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 19:29

Saul schreef:
Leuke fotos, al vind ik het erg gevaarlijk dat je je paardje zo op de weg laat staan..

En geen cap op Verward

Verder geen punten kunnen vinden waar je op kon zeuren? Knipoog Haha!

Ik rij idd altijd zonder cap, is heel slecht en onverantwoordelijk enzo ik weet t Knipoog En tja, Mirei "los" op de weg... de fotograaf (in dit geval Marieke) was vlakbij hoor Lachen

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 19:35

dagami"]
[quote="Saul schreef:

En geen cap op Verward

Ik rij idd altijd zonder cap, is heel slecht en onverantwoordelijk enzo ik weet t Knipoog En tja, Mirei "los" op de weg... de fotograaf (in dit geval Marieke) was vlakbij hoor Lachen
[/quote]

Nou sorry dat ik "zeur" lk vind het onverantwoord ook op je paard los te laten staan, een paard is een vluchtdier, als het schrikt rent het weg en is het niet meer onder controle, je kunt er dan niet ff gauw achter aan hobbelen, misschien rijden er ook wel autos
Afbeelding

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 19:42

Saul"]
[quote="dagami"][quote="Saul schreef:

En geen cap op Verward

[/quote]

Nou sorry dat ik "zeur" lk vind het onverantwoord ook op je paard los te laten staan, een paard is een vluchtdier, als het schrikt rent het weg en is het niet meer onder controle, je kunt er dan niet ff gauw achter aan hobbelen, misschien rijden er ook wel autos Afbeelding
[/quote]

Jeetje doe maar rustig hoor Knipoog en je hebt ook wel gelijk Lachen maar denk je zelf nou echt dat ik Mirei zo graag kwijt wil dat ik haar zo los zou laten als de kans zo groot was dat ze m zou smeren? Lachen Mirei stond rustig te eten en ze schikt zowiezo bijna nergens van. Daarnaast was Marieke dus vlakbij Lachen

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:09

lk wil je er alleen maar op attenderen dat hoe braaf hij ook is, het is en blijft een dier. Je moet doen wat je wilt doen, daar heb ik niks over te zeggen, ik geef gewoon mijn mening..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:25

Leuke foto's *LOL*