Oke, ik wil me toch nog maals verklaren. Nog duidelijker.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar er heel mooi uit vind zien 

Paar weekjes geleden, hier was ze een slag rustiger dan de huidige fotoreeks. Haar ademhaling, knorrend, maakt ook dat veel momentopnames dus zo'n apart ademmoment zijn en dus ze uitblaast en dus gelijk dunner lijkt. Net als bij mensen bijvoorbeeld. Ik wil ook graag (natuurlijk) spectaculaire foto's laten zien, en dat zijn juist de momenten dat ze gek is, knort, bokt, rond rent etc..
Daarbij zijn we op een andere manier aan het trainen. Juist de goede manier, jammer dat juist bokt het niet ziet. Eerder liep ze van zichzelf graag boven in, een knikje in plaats van lekker los nagevelijk. Hierdoor is dus die spier lekker dik geworden. Nu zijn we juist de hals lager en ronder aan het trainen. Dat betekend dat de spier anders belast wordt. In plaats van enkel achter de oren aanspannen, moet ze de hele spier aanspannen. Dit betekend wel dat het dikke er even af gaat, maar ik over een poosje een veel mooiere en correct getrainde hals er voor terug krijg.
Ik hoop dat het zo toch duidelijk is, en de foto in dit topic weer geeft dat mijn paard er gewoon gezond uit ziet 
Bedankt allemaal, ook voor de lieve berichten!