Bedankt! Die witte vlek kwam uit haar neus tijdens het hinniken. Stiekem is ze een draak! Geen idee waarom dat ineens was. Want ze hinnikte best veel. Maar alleen op deze foto is het zichtbaar.
love_yeah
Geplaatst: 03-03-15 20:08
Wat een knap dier je boft maar met zo mooi paard
Eline91
Geplaatst: 03-03-15 20:36
Fijn dat Roos zo braaf was! De foto's zijn echt heel gaaf
GelderseRoos
Geplaatst: 03-03-15 20:51
Foto 7 en 9 vind ik echt mooi, de rest ook hoor maar die hebben echt iets! Jouw haf doet me trouwens heel erg denken aan m'n eigen haf.
Thanks! Ik ben echt heel blij met haar..afgelopen zondag een buitenrit gedaan met 9 andere paarden waarvan 2 met wagen en ze was heel braaf. Ze is echt een topper en gelukkig een knuffelkont want daar ben ik dol op!
Wat een mooie foto's zijn er gemaakt. Jullie staan er heel goed op. (Wel een beetje rode neus van de kou, denk ik.) Het was leuk om mee te gaan met jullie. De locatie is ook erg mooi daar. De buitenrit was ook heerlijk met jullie (lekker zingen, ha).
Dank je ellen! Die neus komt inderdaad door dat koude windje! Nogmaals ik vond het erg prettig en gezellig dat je erbij was! Jaaaaa wat hebben we lekker gezongen he hihi. Het hielp mij echt enorm met ontspannen!