Bedankt voor de reacties!
Donja schreef:[***], je krijgt sowieso dan vol NAS papier. Kruisen met NSPS is toegestaan binnen het NAS. Afhankelijk van de uiteindelijke stokmaat van het veulen wordt het een mini- of kleine maat.
Dit dus
Alle rassen of zelfs papierlozen krijgen gewoon een NAS paspoort als er gedekt wordt met een NAS goedgekeurde hengst.
Gett: ja de appaloosadag is weer in Friesland in Sneek! Ik kom inderdaad met Pjotr en Nimroos daarheen, ik had weer de plannen om een of beide dan voor de wagen te tonen maar doordat ik Pjotr al een jaar niet voor de wagen heb gehad en Nimroos nog beleerd moet worden gaat dat hem niet worden hihi, ivm mijn zwangerschap neem ik dat risico nu ook niet, ze zijn toch ook nog erg onervaren met mennen op vreemd terrein dan. Ik had Clever wel voor de wagen kunnen tonen maar ik ga dit jaar niet met drie hengsten maar met twee omdat we anders met twee voertuigen erheen moeten.
Wel moet ik Nimroos en Pjotr maar weer even een maandje wat meer gaan trainen hihi, ze hebben vrij gehad sinds de hengstenkeuring.
Op de appaloosadag worden ze geshowd aan de hand en ik hoop dat ze ook even los mogen showen!
En volgend jaar beloof ik, beide hengsten voor de wagen op de appaloosadag!