Garola op haar nieuwe stalling!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 13:56

Ketly schreef:
Wendy_Chewie schreef:
Hoi TS, het is net alsof ik naar mijn paardje zit te kijken! Die mag ook wel wat kilootjes in vetjes en spier aankomen.
Heel benieuwd naar volgende topics van jullie, om te zien hoe ze uitgroeit!

Ze is in een korte tijd beleerd, was een tijdje erg mager door wss wormen en heeft een verhuizing gehad, dus is ook niet raar dat ze niet erg dik is. :D Ze krijgt nu 5 keer per dag eten. Ik kan niet wachten tot het zomer is en ze lekker het land op mag, dat zal haar zeker goed doen!

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden met meer topics!

Bij mij lag er een medisch probleem aan de basis. Ook die van mij krijgt meer dan voldoende voer en ja, ook ik kijk enorm uit naar het voorjaarsgras :)

Lienboon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:00

Weer zo'n mooi type van Sandreo (mja ben een beetje bevooroordeeld met mn eigen Sandreo :o ) Herken de Sandreo nakomelingen gelijk! Zijn ook laatbloeiers, die van mij ging ook pas laat de breedte in.. wordt alleen maar mooier! Veel plezier!

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 15:54

Wendy_Chewie schreef:
Bij mij lag er een medisch probleem aan de basis. Ook die van mij krijgt meer dan voldoende voer en ja, ook ik kijk enorm uit naar het voorjaarsgras :)

Dat is naar! Maar gelukkig dat je er wel op tijd achter bent gekomen.

Lienboon schreef:
Weer zo'n mooi type van Sandreo (mja ben een beetje bevooroordeeld met mn eigen Sandreo :o ) Herken de Sandreo nakomelingen gelijk! Zijn ook laatbloeiers, die van mij ging ook pas laat de breedte in.. wordt alleen maar mooier! Veel plezier!

Ik ben benieuwd! :D Ik heb hiervoor nog nooit ervaring gehad met Sandreo nakomelingen, maar heb zelden zo'n lief paard meegemaakt! Als ik ooit een nieuw paard wil aanschaffen, zou ik zeker weer naar Sandreobloed kijken.

Lienboon

Re: Garola op haar nieuwe stalling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:17

Precies wat jij zegt: vreselijk lief karakter! Enorm open en knuffelig, eerlijk en braaf (En mooi en... en...) haha :D

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 21:27

Gaaf dier zeg :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:00

wat heerlijk! Knappe merrie heb je daar ook! <3

Ferera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:10

Leuk! Ik heb ook een Sandreo merrie, ze wordt in mei 5 jaar. Sandreo's staan bekend om hun goede karakter, die van mij is ook heel lief, aanhankelijk en echt super braaf!

Maak je maar geen zorgen over dat ze wat schraal is, dat was die van mij ook toen ze net ingereden was vorig jaar, dag en nacht op de wei in de zomer zal wonderen doen voor haar! Fleur herkende ik niet meer terug na een paar weken!

Heel veel succes en plezier met jou Sandreo!