Ik zag jullie in uitgelicht !! Knappe Vulcan en hele mooie foto's Leonie ! Leuke bak en omgeving lijkt mij ook
Anoniem
Geplaatst: 21-02-15 10:07
Knap paard Jullie doen het netjes hoor voor de 3e keer in de bak, en hij kan leuk springen. En eindelijk eens foto's zonder compleet ingepakt paard qua bescherming, heerlijk om eens een echt paard te zien veel plezier samen!
janahxginger
Geplaatst: 21-02-15 10:43
Romy1234 schreef:
Knap paard Jullie doen het netjes hoor voor de 3e keer in de bak, en hij kan leuk springen. En eindelijk eens foto's zonder compleet ingepakt paard qua bescherming, heerlijk om eens een echt paard te zien veel plezier samen!
Wat bedoel je daar nu mee?
Knap paard ts en leuke foto's.
Selena
Geplaatst: 21-02-15 11:12
Heel leuk dier Leonie. Goede combinatie!
ponyfriendje
Geplaatst: 21-02-15 11:33
Wat een leuk paardje! Hij vind het springen echt leuk, maar hij is nog jong en je moet inderdaad wat rustiger in je handen Zijn, zoals al eerder is genoemd.
leonie87
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-15 12:33
Wat leuk, uitgelicht met mijn knappe Vulcan
Nee Blitz, dit is in Frankrijk. En ik ben heel blij met deze prachtige trainingslocatie! De bak is 60x60 en word altijd perfect bijgehouden! Even het uitzicht wat ik normaal heb:
Dankjewel Eline, Purkie en janahxginger
Zekers pandora, wanneer kom je het aanschouwen ?
Tja Romy hij is geen beschermers gewend en eerlijk had ik ze ook gewoon echt niet in zijn maat. Als ik vaker ga springen wil ik voor het springen wel peesjes om doen hoor. Stel dat hij eens verkeerd uitkomt, dan vind ik dat toch wel een fijner idee.
Dankjewel Selena, ik dacht altijd dat ik er veel te groot voor was, maar dat valt eigenlijk reuze mee.
Ik ben even door de foto serie gegaan en ik zeg echt niet dat mijn hand overal perfect is, zoals op de foto met voetjes van de vloer kom ik echt te streng in. Maar die "grijns" heeft hij gewoon al van zichzelf. Zoals te zien is op bv deze foto Dus met een beetje druk, lijkt het meteen heel wat. Nogmaals ik ben niet perfect en het is een aandachtspunt, maar ik kom niet rampzalig sterk in. Anders hadden de personen op de vloer er ook wel wat van gezegd overigens.
Cil_
Geplaatst: 21-02-15 12:37
Leuke paarden heb je door de jaren heen gehad. Deze is ook leuk en je rijdt hem fijn. Wat nog meer mijn aandacht trok was de on-Nederlands omgeving. Echt een hele mooie plek waar de foto's zijn genomen.
BabFer
Geplaatst: 21-02-15 12:43
Knap paard en wat een mooie omgeving zeg. Rijden in de grote rust, moet zalig zijn.
Mijn ene PRE lijkt erg goed op jouw Lusitano.
NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen
Geplaatst: 21-02-15 12:43
Ziet er goed uit! Ik ben benieuwd naar jullie vorderingen!
Ik heb het idee dat de neusriem een beetje laag zit, maar dat kan ook aan mij liggen hoor!
wat een knap paard heb je onder je kont joh! veel plezier hebben jullie er ook in, geniet er van
Pandora2
Geplaatst: 21-02-15 13:15
leonie87 schreef:
Zekers pandora, wanneer kom je het aanschouwen ?
Nu ??
Heleennn
Geplaatst: 21-02-15 14:22
Knap paard en prachtige omgeving! Je neusriem mag wel een paar gaten omhoog denk ik
My_Little_P
Geplaatst: 21-02-15 14:48
Gaat goed zeg! Multitalent, die Vulcan!
leonie87
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-15 15:24
Bedankt allemaal weer.
Uhm ja het tuig is geleend van mijn kwpn-er van 1.71 . Zadel past hem an sich wel fijn, maar vind ik iets aan de lange kant voor hem en het hoofdstel, ik kan niet meer gaatjes erbij schieten . Ik heb nog wel ergens een cob hoofdstelletje liggen dus die moet ik even verbouwen voor hem
Is goed hoor pandora
Dat doe ik zeker Aria! Hij is echt zo leuk. Heeeel anders als mijn voorgaande paarden maar o zo leuk!
Ja toch Ploon?! Ben nog steeds verbaasd dat hij zo makkelijker springt zonder 1 balkje aan te raken! Ben benieuwd wat hij kan na wat training.
Ja als je gaat springen snap ik het wel hoor, ik vind het altijd alleen zo jammer dat je veel topics tegen komt met paarden die volledig ingepakt zijn met beschermers terwijl ze gewoon simpel een rondje in de bak rijden, zo bedoelde ik het meer. Ik vind het persoonlijk veel mooier een paard zonder te zien, komt mooier op de foto's uit
Nouvel
Geplaatst: 21-02-15 15:51
Hij is leuk!
Lekker ontspannen samen dooroefenen en vooral leuke dingen doen, veel plezier!
Cariereswitch? Zou bijna zonde zijn er niet mee te dressuren of springen want zo te zien kunnen jullie er wel wat van en heeft die er plezier in! Mooie locatie daar ook trouwens, zullen lekkere buitenritjes zijn daar.
Knakker
Geplaatst: 21-02-15 19:16
knappe schimmel in een prachtige omgeving volgens mij
Leuk setje kan ook mooi zijn toch Romy? Ik vind het ook beetje aan het paard liggen. Deze is gewend om door de rotsen berg op en af te gaan. Die raakt zichzelf gewoonweg niet met een beetje dressuur (springen daar gelaten). Maar ja ze zijn niet allemaal zo handig.