O? Nou laat wat anders wat weten zodra je meer weet... Leuke profielnaam trouwens! Hihi
Zucchero
Geplaatst: 28-01-15 23:30
Ik heb de knoop doorgehakt en helaas kom ik niet. Enige wat ik mag is dressuren en dan vind ik voor dat geld het risico te groot dat ik les krijg van iemand waar ik dan misschien niet zoveel aan heb of erger nog waar ik totaal geen klik mee heb. En maar met smart kijken naar de eventers Ik ga de gezelligheid wel missen! Ik lees gewoon vrolijk mee.
poesjes123
Geplaatst: 29-01-15 12:02
nicky_nicky schreef:
O? Nou laat wat anders wat weten zodra je meer weet... Leuke profielnaam trouwens! Hihi
whaha ja die profielnaam van mij deugt niet helemaal... haha! ja tuurlijk laat ik dan meer weten
Ik zal jullie even een update geven over Dona. Ik ben bij Ellen Kral (veearts, osteopaat, manueel therapeut, dryneedling en accupuncturist in 1 ) geweest in Roosendaal. Ellen heeft Dona bevoeld en geconstateerd (met een dopje over haar hele lijf gestreept zeg maar) dat ze veel pijn had (ze ging letterlijk zitten ) ze heeft het heupgewricht omlaag geduwd en hoppa.. de pijn was weg! VErder met accupunctuur behandeld en nu weer rustig opbouwen. Ik ga er woensdag voor het eerst op en ben erg benieuwd. Het gaat nog wel 2 maanden duren voordat we weer aan M oefeningen mogen denken, maar juni moet goed komen. Ik sluit een annuleringsverzekering af to be sure.
Dus zoals het er nu uitziet, ben ik er bij in juni
Nou dan stel ik me maar even voor! Ik ben Laura en ben 17. Ik kom met mijn uit de kluiten gewassen epony (158 ) Mickey Finn. Een ier die ik nu net 7 maanden in mijn bezit heb. We springen voornamelijk en hebben nu 3x gecrost! Vorig jaar naar week 10C geweest en dat beviel erg goed! Dit zijn wij: http://i60.tinypic.com/24yr5tz.jpg
Vorige jaar was echt ellende met mijn paardje. Ik dacht echt hem kwijt te zijn. Maar dankzij de goede zorgen van mijn dierenarts in samenwerking met de hoefsmid van de kliniek gaat het nu zo goed met hem.
Heb nu enkele lessen bij een revalidatietherapeut gehad en hij heeft nog nooit zo lekker gelopen.
Als het dus zo goed blijft gaan gaat hij lekker mee dit jaar.