Diëgo is back !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 11:52

het ging dus fout bij het rijden...zoals bij zovelen die de ervaring missen en een jong paard aanschaffen.
Heb daar eens commentaar op gehad,wat de niewe eigenares nu met een jong paard moest doen...kreeg toen bagger over mij heen,was azijnpisser enzo.
Maar ik zat er dus niet zo heel ver naast. :+

Memere

Re: Diëgo is back !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 11:56

Hij is nu hier en daar gaat het om,dat hij hier maar de tijd krijgt om alles weer op de rit te krijgen en hij weer braaf word.
Maar moest hij als hengst hier gekomen zijn zou hij ook per direct geruint worden..maarja dit is al gebeurt.

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:11

Fijn dat hij weet thuis is en mag blijven. Hij ziet er goed uit. Alvast een voorspoedig herstel!

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:04

Hey Diego weer terug! Hij ziet er goed uit! Zijn nek is ook veel minder iel lijkt het!

Ik moet zeggen dat ik het fijn vind om te lezen dat hij inmiddels ruin is. Gewoon gevoels matig :+ Dan kan hij lekker al zn energie stoppen in vetjes bijkomen en zijn krachten gebruiken om gezond en fit te blijven!

Jammer dat het niet werkte tussen diego en haar, maar wel fijn dat ze je heeft ingelicht en hem niet onder je snufferd heeft doorverkocht +:)+

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 16:29

Het is zeer fijn dat hij terug is..ze stuurde naar mij welke problemen ze ermee had en heb meteen gezegd dat ik hem terug wou kopen omdat ik niet wou dat hij weer een nieuw baasje kreeg en ivm zijn dieet.
Zeer fijn dat hij ruin is,mocht hij hier als hengst toegekomen zijn zouden de ballen er ook per direct zijn afgegaan omdat het als hengst niet meer haalbaar geweest zou zijn om hem in de kudde te laten lopen na zo'n lange tijd geen contact met andere gehad te hebben.

In ieder geval wacht ik nog op mail van de kliniek voor de hoeveelheden eten op te voeren nu hij beter op gewicht sta(sta in de brief van kliniek zelf).
Volgende maand mag hij de grote wei weer op tot oktober,samen met Gust,zal hem goed doen en ben natuurlijk benieuwd hoe hij deze zomer zal zijn..maarja de wei is niet bereikbaar met de rolstoel. :(

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:51

Heb dit zeker niet zien aankomen!
Maar fijn dat die terug is.
Diego is al heel veel opgeknapt zeg!

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 18:06

Vele hebben dit niet zien aankopen :+
Hij is inderdaad goed opgeknapt en dat door tijd!

Kliniek heeft me daarstraks gebeld en hij moet geen luzernekorrels(1kg) meer krijgen en geen Yea sacc(supplement), enkel fiberforce (2kg) en 25 gram Nutri pluss ipv 60gram.. goed hé !!

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 00:41

Wist meteen over welk dier het ging.
Moet toch dubbel gevoel zijn.
'Jammer' dat ie niet meer onder het zadel komt, zou misschien toch wel met de nodige begeleiding potentie in zitten.
Het ruinen zal hem ook wel deugd hebben gedaan.
Ziet er goed uit, paards nu na al die tijd.

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 08:33

Toen ik de titel las dacht ik o ohh.
Hij ziet er een stuk beter uit nu als in al je vorige topics.
Hopelijk kan hij nu daadwerkelijk bij je blijven en groeit hij nu beter uit.
En zijn de kosten nu beter te dekken als indertijd.

Je hebt wel nog steeds gezondheidsproblemen las ik? binnenkort operaties etc? lijkt me wel heftig
en je was indertijd van plan om te gaan mennen met je andere pony's hoe gaat dat nu?
Ben je daar inmiddels al mee gestart?

En zijn je hengsten al gekeurd of inmiddels geruind?
Mag ook via pb antwoorden hoor.
Ben gewoon nieuwschierig.

Hoe dan ook Diego ziet er goed uit in vergelijking met je vorige topics.
Hij is flink bijgekomen en dat zal hij vast nog wel meer komen.
Goed dat je er aan de hand mee bezig bent.

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-15 10:49

Hij blijft in ieder geval al blijft de zelfde reden van toen ik hem wou verkopen,maar nee wil hem dit niet meer aandoen en zou mij verantwoordelijk voelen als er ooit eens iets gebeurt omwille zijn eenkennigheid naar mensen toe..je staat hem aan of niet en je kan dan ook snel zijn respect verliezen met de gevolgen van dien,net zoals er bij zijn vorige eigenaar is gebeurt.
Hij mag zijn leven dus hier slijten ondanks hij zijn capaciteiten niet kan tonen of presteren.

Ik men al bijna 2 jaar ondertussen met mijn pony's dat ga nog altijd zeer goed en hoop dat ik volgend jaar de mensport in kan gaan met hun!
Kas is nog hengst maar is verkocht,word binnenkort opgehaald en gaat naar de zee,bij een koppel met 2 andere paarden.
Gust en Daan zijn nog altijd hengst,Daan is net een ruin..zo rustig is hij.
Gust word gekeurd net voor het dekseizoen,heb het vorig jaar niet gedaan want had hem te laat aangekocht en dus te laat voor dekseizoen. :)

Heb nog altijd gezondheidsproblemen en leef op pijnstillers,maar de gevolgen/schade dat door mijn rug komt gaan blijven,maar zal niet meer op pijnstillers moeten leven..
Gaat een heftig jaar worden voor mij,jammer dat ik het jaar niet voor 1x kan verlengen!

Didi ziet er veel beter uit en de kosten zullen blijven maar dat is mijn probleem niet..die neem ik er met alle plezier bij!
Er mogen in ieder geval vetjes en spieren bij :)