KNHS instructieweek 6B - allround paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 10:42

corientjuhh schreef:
Bedoel je van week 6 ponys en paarden of alleen de paarden?

Paarden denk ik, of beide:)

Sannedavito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:26

lauriluchies schreef:
corientjuhh schreef:
Bedoel je van week 6 ponys en paarden of alleen de paarden?

Paarden denk ik, of beide:)

Gewoon beide? Is leuker? :)

Sannedavito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:45

Iedereen uit week 6, paarden en pony's stuur even een pb met je nummer! Dan maken we een groeps app :)

corientjuhh

Re: KNHS instructieweek 6B - allround paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 14:25

Zou t dan ook leuk vinden als er 1 van alleen de paarden komt. Wil dan wel in beiden :)

Sannedavito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:13

corientjuhh schreef:
Zou t dan ook leuk vinden als er 1 van alleen de paarden komt. Wil dan wel in beiden :)

Doen we!

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 18:49

Lees ik nu echt dat een 23-jarige denkt dat ze de oudste is? :') := Dan zeg ik maar even niks :D

Voorstelmomentje:
Ben Shirley uit Hengelo en neem mijn 8-jarige Van Gogh-ruin mee. We rijden dressuur, springen en crossen. Alles gaat wel aardig, maar we bruisen niet van het talent ofzo O:) Hoop dit jaar mijn eerste echte cross te rijden en M1 te starten. Ik ben juf en moet daarom in de schoolvakantie op instructieweek, dit is de eerste keer dat dit kan dus heb de gok maar gewaagd! Vind het wel spannend omdat ik alleen ga en wellicht wat ouder ben dan de rest, maar gelukkig lijk ik nog errug jong :D

AshleyvdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 00:09

Hallo.

Ik meld me ook. Ben ook ingeschreven.
Samen met een vriendin kom ik..
Zou me morgen even voorstellen want zit op de telefoon nu.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 00:17

Leuk Ashley! Sleur je je vriendin ook ff het topic in? :D

corinezomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 07:19

Hallo !! Ik ben de vriendin van Ashley en kom dus ook gezellig ! Ook ik stel me vanavond even voor!

AshleyvdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 17:29

Nou ik ben Ashley van den Hoeven. Tegen die tijd nog steeds 20 jaar. En woon al 7 jaar op een manege in Leusden met ouders en broertje.

Ben in 2011 en 2012 al een keer op de instructie weken geweest.
Het eerste jaar het super naar me zin maar het tweede jaar toch de verkeerde week gekozen (tm. 20 jaar en ik was dus de oudste, rest was 14 tm. 16) en in 2013 en 2014 niet geweest vanwege school en stage.
Nu wil ik er toch wel weer graag heen want kwa lessen vind ik het altijd super leuk!!

Ik ben er nog niet over uit welke ik mee neem.
Het liefste neem ik Dodge mee. Een tegen die tijd 14 jarige gelderse die ik nu 6 jaar in bezit heb. Doe qua officieel alleen dressuur waarmee ik Z2 startgerechtigd ben. En voor de hobby springen, crossen, bosritten en hij is het rechter voorpaard van mijn papa in het vier span. Met andere woorden dus een echte allrounder.
Waarom ik er nog niet over uit ben om hem mee te nemen is, omdat meneer 8 maanden stil heeft gestaan vanwege een blessure in zijn voor knie.
Wat nu momenteel weer heel goed gaat en hoop aan het einde van deze maand weer te starten. En ben aan het duimen dat hij het springen ook goed vol kan houden.

Afbeelding (knhs 2012)

En de andere die anders mee gaat is Tammie. Een kpwn-er van dan 15 jaar oud. Haar heb ik bijna 2 jaar in bezit. Ook haar start ik alleen dressuur officieel op M1 niveau. En alles hobby's: springen, crossen en vooral buitenritten!

Afbeelding (thuis 2014)

corinezomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 21:11

nou zoals beloofd:

ik ben corine en tegen die tijd 16 .
ik kom met mijn volle tuiger Beaudette waar ik echt alles mee doe!
dressuur hebben we gestart op L1 niveau maar momenteel weer B door mis communicatie met de knhs.
we hebben heel wat oefenparcourtjes gesprongen en pas voor de eerste keer officieel gestart en gelijk 2 winstpunten. vorig jaar ook onze eerste cross gestart alleen 10 meter voor de finish lag corine er naast :')
ik ben nog nooit eerder naar de instructieweken geweest dus heb er heel veel zin in en ben benieuwd!

Afbeelding

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 10:09

:z Gaat hard hier in het topic :P

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:29

Haha! Echt wel!

Wordt wel flink gecompenseerd in de app-groep. Maar het is misschien ook wel leuk om hier zo nu en dan nog even te posten!

FloorxFerron

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 18:53

hoi, beetje laat misschien maar heb net deze topic gevonden. ik ga ook naar de knhs instructieweek 6B allround paarden. zal me even voorstellen: ik ben Floor kom uit zeeland, denk dat ik met mijn 15 jaar de jongste ben... het is voor mij de eerste keer en heb er dan ook super veel zin in! ik kom met mijn tegen die tijd 11 jarige nrps ruin Ferron. ik rij voornamelijk met hem dressuur en soms een sprongetje wat hij erg leuk vind, soms te leuk... heb nog nooit met hem gecrost dus ben benieuwd! hoop dat ik me nog bij de groeps app aan kan sluiten.

Afbeelding

Afbeelding