KNHS Instructieweek 9ABC

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

odilekk

Re: KNHS Instructieweek 9ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 20:40

Mij maakt het niks uit, ik zal het even in de groep gooien wat hun handig/leuk lijkt :+

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:32

Is goed :)

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:30

Alle mensen van week 9A, B & C kunnen hun nummer in PB sturen :D Dan maken we er een gezamelijke groep van :)

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 10:06

Oh gezellig :) ik stuur hem even naar je

frenzieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:32

Ik ben francesca en ik kom naar 9b
met mijn pony caesar,hij is 23 jaar
En we rijden m1 dressuur L springen en B cross. Zijn er nog meer mensen alleen?

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:52

Jeeeej eindelijk iemand die ook in B gaat! Ik kom ook alleen. Hoe oud ben je?

huckellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 15:12

Ik ben Elise en ik ga ook naar 9b :D ik ga met mijn pony Huckel. Ik ben zowel met springen, dressuur en cross wedstrijdgericht als lukt het met springen en sgw beter dan dressuur :o aangezien mijn pony dat makkelijker doet. Ik heb al 1 officele SGW wedstrijd gedaan en ga er in dit voorjaar nog een aantal starten. Heb er superveel zin in! oja en ik kom ook alleen.

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 15:30

Leuk! We hebben een groepsgesprek waarin iedereen uit week 9 welkom is als je hier graag gezellig mee wil kletsen stuur dan even een pb met je nummer naar odilekk!

Barcoootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 11:54

Hoi allemaal,
Ik ben Lisa 16 jaar dan bijna 17 en ik ga met mijn paard Barco (dan alweer 9 jaar) naar week 9C! Vorig jaar heb ik alround gedaan. Ik ben met Barco L1+6 B springen maar nog niet officieel gestart in het SGW wil dit op de Vlietlanden doen in Juni. Afgelopen jaar heb ik regiotrianingen gedaan bij Rom Vermunt. Ik heb er enorm veel zin in en ik kom alleen.

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 12:07

Ik wou ook heel graag naar 9C maar ik was net te laat, ik sta nu als derde op de wachtlijst terwijl er maar 12 mee doen, ik heb dus nog weinig kans.
Want als ik zo zie dan lijkt het erop dat de meeste die naar 9C gaan wel echt gaan..
Nu zoek ik dus wat anders om heen te gaan maar ik wil wel graag iets met cross, iemand nog tips?
Ik vind het echt heel jammer :(

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 12:15

Hoi Lisa! Leuk dat je meedoet :D Als je je nummer stuurt doe ik je in de WhatsAppgroep van week 9 :)

ponycrosserr schreef:
Ik wou ook heel graag naar 9C maar ik was net te laat, ik sta nu als derde op de wachtlijst terwijl er maar 12 mee doen, ik heb dus nog weinig kans.
Want als ik zo zie dan lijkt het erop dat de meeste die naar 9C gaan wel echt gaan..
Nu zoek ik dus wat anders om heen te gaan maar ik wil wel graag iets met cross, iemand nog tips?

Ahh jammer ;( Ik heb wel eens gehoord dat het kamp bij het Relaer erg leuk is! Ik ben er zelf nooit geweest en weet er niet het fijne van, maar misschien kan je eens kijken :)

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 12:44

Ja, ik zat ook heel erg aan het kamp van het reelaer te denken, dat leek me namelijk ook heel leuk.
Maar van mijn vader mag dat niet omdat je daar niet heel veel leert..

Barcoootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:32

ponycrosserr schreef:

Crossweekend van Wieneke Hadderingh is ook super leuk!

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:37

Het lijkt me wel heel leuk maar als ik het goed begrijp krijg je daar 1 springles en 1 crossles en verder nog twee buitenritten. Dat vind ik eigenlijk wel weinig en ik vind het ook heel kort.

Barcoootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:38

ponycrosserr schreef:
Het lijkt me wel heel leuk maar als ik het goed begrijp krijg je daar 1 springles en 1 crossles en verder nog twee buitenritten. Dat vind ik eigenlijk wel weinig en ik vind het ook heel kort.

Ja klopt ik ben al 2x geweest maar vorig jaar hadden ze 2 crosslessen maar denk niet dat ze dat nog een keet doen

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 15:49

Ik ga naar het weekend bij Wieneke en naar 9C! Het crossweekend is bij Wieneke idd ook erg leuk :)

Barcoootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 15:58

Kim_Asterix schreef:
Ik ga naar het weekend bij Wieneke en naar 9C! Het crossweekend is bij Wieneke idd ook erg leuk :)

Kom jij net zoals de rest van Crossweekend ook uit het noorden dan?

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 16:50

Barcoootje schreef:
Kim_Asterix schreef:

Kom jij net zoals de rest van Crossweekend ook uit het noorden dan?

Ik kom uit Onna, bij Steenwijk. Dat is op de grens van Overijssel en Drenthe. Niet extreem ver uit het noorden dus. :)

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:44

Ik kan nu toch nog mee doen *\o/* *\o/*

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 12:05

Ik ( Leonie :D )doe nu dus mee in 9C met mijn paard EU-Macoemba. Mijn paard is nu 6 en ik ben 16 jaar. Mijn paard is nu ongeveer anderhalf jaar onder het zadel en ik heb haar gekocht toen ze net drie maanden zadelmak was, maar ze nog niet erg actief bereden werd. Ik ben nu een aantal keer B dressuur met haar gestart en we hebben onze winstpunt om te mogen springen binnen. We hebben inmiddels onze eerste keer B springen ook al mee gedaan en we zullen ons nu eerst vooral daarop richten. Dat gaat ook eigenlijk heel goed. Ook hebben we een paar crosstrainingen gehad en onze eerste oefencross mee gedaan, ook op buitenritten oefenen we wel eens, met hindernissen en water. Ik hoop dat het dus een leuke en leerzame week wordt!

Enne, ik wil ook nog wel in de whats app groep, ik stuur mijn nummer wel even :)

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 13:30

Kan ik mijn nummer ook naar iemand anders sturen, ik zie net dat odilekk al een hele tijd niet meer online is geweest..