Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik stuur hem even naar je
ik ga met mijn pony Huckel. Ik ben zowel met springen, dressuur en cross wedstrijdgericht als lukt het met springen en sgw beter dan dressuur
aangezien mijn pony dat makkelijker doet. Ik heb al 1 officele SGW wedstrijd gedaan en ga er in dit voorjaar nog een aantal starten. Heb er superveel zin in! oja en ik kom ook alleen.
Als je je nummer stuurt doe ik je in de WhatsAppgroep van week 9 
ponycrosserr schreef:Ik wou ook heel graag naar 9C maar ik was net te laat, ik sta nu als derde op de wachtlijst terwijl er maar 12 mee doen, ik heb dus nog weinig kans.
Want als ik zo zie dan lijkt het erop dat de meeste die naar 9C gaan wel echt gaan..
Nu zoek ik dus wat anders om heen te gaan maar ik wil wel graag iets met cross, iemand nog tips?
Ik vind het echt heel jammer
Ik heb wel eens gehoord dat het kamp bij het Relaer erg leuk is! Ik ben er zelf nooit geweest en weet er niet het fijne van, maar misschien kan je eens kijken
ponycrosserr schreef:Ik wou ook heel graag naar 9C maar ik was net te laat, ik sta nu als derde op de wachtlijst terwijl er maar 12 mee doen, ik heb dus nog weinig kans.
Want als ik zo zie dan lijkt het erop dat de meeste die naar 9C gaan wel echt gaan..
Nu zoek ik dus wat anders om heen te gaan maar ik wil wel graag iets met cross, iemand nog tips?
Ik vind het echt heel jammer
ponycrosserr schreef:Het lijkt me wel heel leuk maar als ik het goed begrijp krijg je daar 1 springles en 1 crossles en verder nog twee buitenritten. Dat vind ik eigenlijk wel weinig en ik vind het ook heel kort.
Barcoootje schreef:Kim_Asterix schreef:Ik ga naar het weekend bij Wieneke en naar 9C! Het crossweekend is bij Wieneke idd ook erg leuk
Kom jij net zoals de rest van Crossweekend ook uit het noorden dan?
)doe nu dus mee in 9C met mijn paard EU-Macoemba. Mijn paard is nu 6 en ik ben 16 jaar. Mijn paard is nu ongeveer anderhalf jaar onder het zadel en ik heb haar gekocht toen ze net drie maanden zadelmak was, maar ze nog niet erg actief bereden werd. Ik ben nu een aantal keer B dressuur met haar gestart en we hebben onze winstpunt om te mogen springen binnen. We hebben inmiddels onze eerste keer B springen ook al mee gedaan en we zullen ons nu eerst vooral daarop richten. Dat gaat ook eigenlijk heel goed. Ook hebben we een paar crosstrainingen gehad en onze eerste oefencross mee gedaan, ook op buitenritten oefenen we wel eens, met hindernissen en water. Ik hoop dat het dus een leuke en leerzame week wordt!