KNHS zomerinstructieweek 5 ~ Allround paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tatanka1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:21

Ik ben ook van de partij. Ik ben Sanneke, begin juli nog net 23 en kom uit Groenekan
Samen met mijn paard Tatanka, in juni 15, KWPN. Dit word mijn eerste instructieweek ooit.
Ik rijd voornamelijk dressuur en maak regelmatig een buitenrit. Aan wedstrijden zijn we helaas nooit toe gekomen. Maar we trainen hard om misschien wel dit jaar te kunnen starten.
Ik neem mijn camera ook mee naar de instructieweken. Ik heb er zin in!

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 16:47

Wauw, wat veel fotografen dan! Worden veel foto's dus!

Zoals beloofd de foto's van "mijn" schat..

Afbeelding
Afbeelding

Nann__

Re: KNHS zomerinstructieweek 5 ~ Allround paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 17:13

Wat een plaatje zeg Inge! Mooie uitstraling. :j

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 17:18

Dankjewel! Ik ben ook echt superblij dat ik haar mag rijden en verzorgen!

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:15

Hoihoi!

Ook ik ben vanochtend ingeschreven :)

Ik ben Timna, 21 op het moment van week 5, en ik neem mijn paard Monte Karlo mee, ook 21 :Y)
Wij gaan voor de tweede keer, vorig jaar ook geweest en een erg leuke tijd gehad.
Nouja, of we gaan is nog niet 100% zeker, ik heb in ieder geval een annuleringsverzekering erbij afgesloten.

Dit zijn wij:

Afbeelding

En hier tijdens een van de lessen vorig jaar:

Afbeelding
Ook een boomstammen dingetje, hij vind ze juist te leuk, ofwel hij springt hoog eroverheen, of hij gaat ze aan staan kijken, helemaal als ze voor het water liggen, want dat hoort niet :+

Ik heb echt een enorm leuke tijd gehad vorig jaar en heb heel veel zin in komend jaar :j

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:26

Ook ik meld me!
Ik heet Titine, ben nu 17 jaar oud, maar op instructieweek ben ik 18.
Ik heb een E-pony en start hem bij de pony's, maar ga toch op een instructieweek paarden omdat die data beter uitkwamen :')
Het is een ruin, hij heet Zafire en is dan 12 jaar oud, en alweer langer dan 3 jaar mijn maatje.
Ik start L2 dressuur met hem, springen en cross komen dit jaar voor het eerst op de planning :D
Ik ben 2 jaar geleden, voor de verbouwing, ook op instructieweek geweest!

Afbeelding

Meer foto's staan ook op mijn profiel!

Ik ben ook dol op foto's maken en mijn camera gaat ook weer mee!!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:47

Gezellig!

Timna, vanwaar je onzekerheid of je mee gaat? Omdat je zegt dat het nog niet 100% zeker is?

En Titine, ik ben verliefd op de eerste foto in je profiel van jou en je paard samen! Ik heb die eerder gezien, misschien in het topic over de instructieweken in het algemeen ik heb geen idee. Toen had ik hem zelfs doorgestuurd naar een vriendin dat ik het zo'n mooie foto vind haha.

_EmmaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:50

Ik heb niet zulke hele mooie foto's van Frits! Maar even voor een indruk!
Afbeelding

Afbeelding

KoenVL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:58

Anouk en ik hebben samen in een tentje gelegen 2 jaar geleden :P maar het sloeg idd alleen op de ZIW

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:10

Koen er zullen vast nog wel meer jongens zijn en anders zijn de meiden vast ook heel gezellig haha *D

Haha leuke foto Anouk, paarden zien soms in de raarste dingen spoken xD Fijn dat ze zo goed der best voor je wil doen en dat de ataxie onder controle is :) Is inderdaad leuk als we ook wat foto's van elkaar maken, ik fotografeer ook graag (ben er niet altijd tevreden mee maar toch :o )

Emma leuk dat jij ook een jonkie meeneemt :D Bij mij gaan de wedstrijden ook nog niet zo voorspoedig haha, want ze vindt echt alles eng :+ Maar daarom probeer ik der zoveel mogelijk mee te nemen om km te maken :P

Rixt leuke haf!

Nann wat een mooi paard! Vind niet alle vosjes even mooi, maar die van jou is wel een leukerd :j

Sanneke dit wordt ook mijn eerste instructieweek, dus je bent niet de enige!

Leuke pony inge :)

Hopelijk kan je ook gewoon komen Timna! Ik heb voor de zekerheid ook maar annuleringsservice erbij gedaan, je weet maar nooit...

Titine sprekend koppie heeft je pony <3

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:16

Ik meld me ook! :wave:

Mijn naam is Nathalie ik ben 20 en kom met mijn paard Amy D van 10 jaar oud. Ik heb haar net een jaartje en ben van plan dit jaar voor het eerst officieel te gaan starten. We zijn sinds een paar weken weer bezig met opbouwen. Dit wordt mijn eerste instructieweek en ben zeer benieuwd! :))

Hier met mams
Afbeelding

En met mij erop
Afbeelding

_EmmaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:25

Nikki, blij om te horen dat ik niet de enige ben die loopt te stuntelen op wedstrijden :D, inderdaad veel km maken dan komt het helemaal goed!

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:26

_EmmaW schreef:
Nikki, blij om te horen dat ik niet de enige ben die loopt te stuntelen op wedstrijden :D, inderdaad veel km maken dan komt het helemaal goed!

Haha ja altijd fijn om medestanders te hebben :)) Jaa joh ze zijn nog jong he!

Nathalie leuk dat je ook gaat starten dit jaar :j

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:35

Ook voor mij is het trouwens de eerste KNHS instructie week. Ben ook zo benieuwd naar alles, ik heb mij ook nog niet echt ingelezen maar ben wel benieuwd naar het slapen, eten, stallen, dag invulling, etc. Maar dat word vanzelf wel iets duidelijker neem ik aan.

Dank je Nikki! Ik had het ook nooit zo op vosjes, maar haar koppie sprak mij voornamelijk aan. Want verder is haar bouw, kleur en gangen zeker niet mijn ''droompaard''. Maar qua karakter en gewoon hoe wij samen zijn is ze het wel en kan ik mij geen fijner paard bedenken. <3

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 20:50

Nann__ schreef:
Gezellig!

Timna, vanwaar je onzekerheid of je mee gaat? Omdat je zegt dat het nog niet 100% zeker is?

En Titine, ik ben verliefd op de eerste foto in je profiel van jou en je paard samen! Ik heb die eerder gezien, misschien in het topic over de instructieweken in het algemeen ik heb geen idee. Toen had ik hem zelfs doorgestuurd naar een vriendin dat ik het zo'n mooie foto vind haha.

Ah wat leuk :D Ik ben zelf ook heeeeel blij met die foto!
Hij is normaal helemaal niet knuffelig, waar ik me trouwens meestal niks van aan trek := Maar voor de foto wil hij zich echt wel uitsloven hahaha! Hij houdt ook niet van uitgebreid poetsen, trek ik me ook niks van aan, want ja het is wel een schimmel! :+
Maar die foto die jij post mag er ook wel zijn, knap paard :j

Ik zag trouwens op de website dat het nog niet vol zit, maar hier zijn er al aardig wat mensen die gaan!
Ik ga alleen, dus best leuk om hier al een beetje te kletsen! :)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 21:58

NoekAa_ schreef:
Ik neem sowieso mijn camera mee, ik houd van fotograferen en de fotograaf die KNHS vorig jaar had geregeld leverde nou niet echt de meest fantastische kwaliteit. Spreek dan af dat ik van iemand foto's maak dat diegene ze dan ook van mij maakt. Anders kom je thuis met een 500 foto's van anderen en heb je er zelf 4 ofzo :')

Ik hou ook van fotograferen en zie in dit topic al 2 mensen waarvan ik hun paard ooit heb gefotografeerd :') Ik dacht in eerste instantie om hem niet mee te nemen omdat net wat jij zegt je geen foto's van jezelf kan maken. Maar misschien is het inderdaad wel handig om met mensen af te spreken dat je van elkaar foto's maakt..

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:14

lovey_ou schreef:
Ik hou ook van fotograferen en zie in dit topic al 2 mensen waarvan ik hun paard ooit heb gefotografeerd :') Ik dacht in eerste instantie om hem niet mee te nemen omdat net wat jij zegt je geen foto's van jezelf kan maken. Maar misschien is het inderdaad wel handig om met mensen af te spreken dat je van elkaar foto's maakt..

Haha lekker bezig :P
Ja, ik had het vorig jaar zo geregeld dat ze met mijn camera dan ook foto's van mijn les kwamen maken. Maar als er meerdere zelf een goede camera bij hebben dan kan iedereen met z'n eigen apparaat aan de gang. Ach ja, we zien wel. Het is gewoon heel erg leuk om foto's van die leerzame week te hebben.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:21

Ja inderdaad en met een beetje geluk heb je hetzelfde soort kaartjes. Dan kan iemand anders zijn geheugen kaart in mijn camera waarvan ik mooi alle knopjes weet te vinden en dan kan je hem aan het einde van de week weer terug ruilen..

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:37

Ik was twee jaar geleden een van de weinige met een mooie camera en ik sprak inderdaad af met mensen die ik een beetje vertrouwde met mijn camera, dat ik foto's van hem kwam maken als ze ook foto's van mij zouden maken met mijn camera :+

Dat wil ik dit jaar wel weer! Want ik kreeg ook foto's op een cd van die fotograaf van daar maar die vond ik mwuah :')

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:41

Titineee schreef:
Ik was twee jaar geleden een van de weinige met een mooie camera en ik sprak inderdaad af met mensen die ik een beetje vertrouwde met mijn camera, dat ik foto's van hem kwam maken als ze ook foto's van mij zouden maken met mijn camera :+

Dat wil ik dit jaar wel weer! Want ik kreeg ook foto's op een cd van die fotograaf van daar maar die vond ik mwuah :')

Ja die fotos waren niet zo inderdaad, wel leuk om te hebben maar daar was alles mee gezegd :Y)
Wij hadden best veel cameras en dan inderdaad gewoon afspreken dat iemand voor jouw fotos maakt als jij dan van de ander fotos maakt.
Komt best goed, hoe dan ook heb je uiteindelijk best veel fotos nog.

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:49

MonteKarlo schreef:
Titineee schreef:

Ja die fotos waren niet zo inderdaad, wel leuk om te hebben maar daar was alles mee gezegd :Y)
Wij hadden best veel cameras en dan inderdaad gewoon afspreken dat iemand voor jouw fotos maakt als jij dan van de ander fotos maakt.
Komt best goed, hoe dan ook heb je uiteindelijk best veel fotos nog.

Hahahaha inderdaad!
En ik had ook aan het eind van de week heel wat foto's ja! Is helemaal goed gekomen. Ik vind het wel mega leuk om met veel foto's thuis te komen, als herinnering maar ook om te zien waar je verbeterpunten zitten!
Maar dat komt in deze week ook helemaal goed als ik het zo lees :D

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:49

Wij gaan ook misschien! We gaan nog proberen morgen bij week 6, maar anders word het week 5. Ik kom samen met een vriendin. We hebben ons wel ingeschreven voor week 5, maar nog geen bevestiging ontvangen.

Ik ben Lauri en ik ben tegen die tijd 19 jaar. Ik heb een 19 jarige ruin, Oliver. Ik rij voornamelijk dressuur. Ook heb ik een paar tripalons gereden dus wel enige cross ervaring. Op de foto´s de grote zwarte.

Ik kom met Sanne, die is 17 jaar. Ze heeft een 6 jarige ruin, Davito. Zij concentreert zich vooral op springen, cross en ook rijdt ze dressuur. Op de foto´s het bruine paardje.

Sanne en ik zijn vriendinnen en stalgenoten, en onze paarden zijn ook goede vriendjes van elkaar.

Hoe zit het met betalen? In 1 keer betalen of is er ook een mogelijkheid van gespreid betalen, weten jullie dat?

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door OliLau op 03-02-15 12:24, in het totaal 3 keer bewerkt

Florionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:54

Ik ben heel erg in twijfel om te gaaan, ik zou dan alleen gaan maar weet niet of ik daar zin in heb haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 12:37

Anoek: dat is klote dat je het niet wist... Naja gelukkig kan je er heel veel plezier van hebben als je er bewust mee bezig ben!

Nikki en Emma: geloof mij, het buitenseizoen is meestal 100 keer fijner voor een jonkie dan binnen... De mijne is binnen ook niet fijn, hoewel ik niet te klagen heb over hoe het gaat, maar buiten kunnen ze veel verder kijken. En veel meer paarden rond hem heen. Alleen tussen bordjes rijden is lastig met een jonkie!

Wat een knappe paarden gaan er allemaal mee zeg <3 voor alle nieuwe: we hebben een groepsapp! Je moet ff op de vorige pagina zoeken naar Rixt, als je je nummer naar haar stuurt kan je erin.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 13:13

Oh ik lees het al, genoeg fotografen met camera's. Daar moet zeker wel wat te regelen zijn.

Viel mij ook op dat het nog niet vol zit, voor niks mijn wekker zo vroeg gezet. :') Het scheelt dat ik toch ziek ben dus heb daarna nog lekker door kunnen slapen. Ik las net in het ''algemene'' topic dat de week die vandaag is open gegaan, al na 5 minuten vol zat.

Florionn schreef:
Ik ben heel erg in twijfel om te gaaan, ik zou dan alleen gaan maar weet niet of ik daar zin in heb haha

Er zijn geloof ik best veel mensen die alleen gaan, ik denk aangezien je allemaal dezelfde interesses hebt en je allemaal met hetzelfde doel komt, je echt niet ''alleen'' bent daar. Tenminste, daar ga ik vanuit.