Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nann__ schreef:Gezellig!
Timna, vanwaar je onzekerheid of je mee gaat? Omdat je zegt dat het nog niet 100% zeker is?
En Titine, ik ben verliefd op de eerste foto in je profiel van jou en je paard samen! Ik heb die eerder gezien, misschien in het topic over de instructieweken in het algemeen ik heb geen idee. Toen had ik hem zelfs doorgestuurd naar een vriendin dat ik het zo'n mooie foto vind haha.
NoekAa_ schreef:Ik neem sowieso mijn camera mee, ik houd van fotograferen en de fotograaf die KNHS vorig jaar had geregeld leverde nou niet echt de meest fantastische kwaliteit. Spreek dan af dat ik van iemand foto's maak dat diegene ze dan ook van mij maakt. Anders kom je thuis met een 500 foto's van anderen en heb je er zelf 4 ofzo
lovey_ou schreef:Ik hou ook van fotograferen en zie in dit topic al 2 mensen waarvan ik hun paard ooit heb gefotografeerdIk dacht in eerste instantie om hem niet mee te nemen omdat net wat jij zegt je geen foto's van jezelf kan maken. Maar misschien is het inderdaad wel handig om met mensen af te spreken dat je van elkaar foto's maakt..
Titineee schreef:Ik was twee jaar geleden een van de weinige met een mooie camera en ik sprak inderdaad af met mensen die ik een beetje vertrouwde met mijn camera, dat ik foto's van hem kwam maken als ze ook foto's van mij zouden maken met mijn camera![]()
Dat wil ik dit jaar wel weer! Want ik kreeg ook foto's op een cd van die fotograaf van daar maar die vond ik mwuah
MonteKarlo schreef:Titineee schreef:Ik was twee jaar geleden een van de weinige met een mooie camera en ik sprak inderdaad af met mensen die ik een beetje vertrouwde met mijn camera, dat ik foto's van hem kwam maken als ze ook foto's van mij zouden maken met mijn camera![]()
Dat wil ik dit jaar wel weer! Want ik kreeg ook foto's op een cd van die fotograaf van daar maar die vond ik mwuah
Ja die fotos waren niet zo inderdaad, wel leuk om te hebben maar daar was alles mee gezegd![]()
Wij hadden best veel cameras en dan inderdaad gewoon afspreken dat iemand voor jouw fotos maakt als jij dan van de ander fotos maakt.
Komt best goed, hoe dan ook heb je uiteindelijk best veel fotos nog.
Florionn schreef:Ik ben heel erg in twijfel om te gaaan, ik zou dan alleen gaan maar weet niet of ik daar zin in heb haha